Na hoeveel uur ben jij bevallen? Bij je eerste, misschien tweede of derde bevalling? (Of vierde, vijfde, zesde ) En ben je natuurlijk bevallen of ingeleid?
Snachts om 02.00u begonnen de weeën direct om de 5 minuten Daarna al snel om de 3 minuten en Sem is na een half uurtje persen om 17.05 geboren..
Om half 6 in de ochtend braken mijn vliezen. Daarna begonnen de weeen vrijwel direct in alle hevigheid. 23 uur daarna is ons mannetje geboren.
Hier 2x spontaan bevallen. Bij mijn eerste bevalling begon de bevalling rond half 12 's middags. Uiteindelijk om 00:03 bevallen van een prachtige zoon. Ongeveer 12 uur over gedaan. De 2e was ietsje sneller. 's morgen nog gewoon was gedraaid, boodschappen gedaan, stof gezogen enz. Toen ik rond 12 in eens hevige weeën kreeg. Zo uit het niets. En om 15:48 is onze dochter geboren. Dus ongeveer 4 uurtjes.!! Eerste was met vacuum in het ziekenhuis, en 2e was heerlijk thuis. Groetjes
Eerste zwangerschap, Gestript met 38+2 na 30 minuten weeen heb er 26 uur over gedaan. Wel met weenopwekkers want de ween zakte steeds af. Wat een hel nooit meer weenopwekkers voor mij!!
Nr1: spontaan, 4 uur ontsluiting, 20 min persen Nr2: spontaan, 2 uur ontsluiting, 4 min zuchten ( mocht niet meepersen) Nr3: spontaan, 8 uur ontsluiting, 2 min persen en zuchten Terugkijkend was eerste bevalling het fijnst.
1e...spontaan, ongeveer 24 uur weeen, 15 min persweeen. 2e...ingeleid, ongeveer 24 uur weeen na inbrengen gel, dan nachtje mogen slapen met roesje..volgende dag vliezen breken en toen spoedkeizersnede na 45 min ongeveer na breken vliezen. dus bij elkaar 1,5 dag ongeveer.
hier ingeleid, na het breken van de vliezen binnen 2.5 uur bevallen, 4 min persen, ging gelukkig snel en makkelijk
1e kindje; ingeleid ivm hoge bloeddruk bij 37+4. Bevalling duurde 11 uren vanaf de start met infuus, waarvan 2 uren persen (uiteindelijk vaccuumverlossing) De dag ervoor hadden ze al gel ingebracht, dat had de volgende ochtend net genoeg gedaan om de vliezen door te kunnen prikken, tel je dat mee dan komt er 24 uur bij.
De 1e duurde 18 uur. Zelf begonnen maar moest bij gestimuleerd worden omdat het niet opschoot. De 2e binnen 4 uur van begin tot eind.
1e spontaan 41+6, 6 uur en 9 min persen. 2e ingeleid 38,3, 2 uur en 15 min en 4 min persen. 3e ingeleid 38,3, 1 uur en 2 min persen(na ja persen,was meer zuchten)
De eerste ingeleid de bevalling heeft 4 uur geduurd De tweede ingeleid de bevalling heeft ook 4 uur geduurd De derde hetzelfde verhaal De vierde heeft 8 uur geduurd.....(lang voor mijn doen) ook ingeleid
bij de eerste spontaan bevallen zo'n 3 half uur over gedaan bij de 2e ingeleid kreeg rond 6e een ballon in 3uur later viel die er uit weeen waar helemaal niet pijnlijk. Toen lekker geslapen had geen weeen meer . Volgende ochtend lekker fris en fruitig gestart. Infus ging aan en vliezen werden gebroken 2 en half uur later is de kleine man geboren dus 2 snelle bevallingen
1e 27 uur.. spontaan begonnen maar na het ziekenhuis ivm meconium en toen ook aan de weeopwekkers omdat mn weeen steeds onregelmatiger kwamen.. na 27 uur een spoedks omdat het niet opschoot 2e geplande ks
Eerste spontaan met breken van de vliezen op 40+1 weken en na een half uur begonnen de weeën, bevalling heeft 33 uur geduurd (ben er bij de laatste bevalling pas achter gekomen dat het een sterrenkijker was). Maar wel binnen 5 min persen geboren. Tweede ingeleid met 23+3 weken, na 8 uur weeën bevallen en 5 min persen. Derde spontaan met breken van de vliezen op 39+0 weken, bevalling heeft 36 uur geduurd maar 12 uur weeën gehad, zonder volledige ontsluiting (9cm) en zonder persweeën na 15 min persen bevallen, was ook een sterrenkijker.
Eerste kindje, vliezen laten breken, maar verder niet ingeleid. Paar min na breken vd vliezen heftige weeen, 4,5 uur later bevallen.