verslikken bijna stikken

Discussion in 'Baby en dreumes' started by madelief78, Jul 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. madelief78

madelief78 Bekend lid

Feb 26, 2009
    561
    63
    28
    zo zielig. ik gaf mijn zoontje vanmiddag zijn groente hap toen hij ineens geen lucht meer kreeg. ik heb niet gezien dat hij zich verslikte. als hij zich verslikt dan gaat hij hoesten en dat was nu niet zo. ik heb meteen gehandeld en geprobeert om uit zijn mond te halen wat er nog in zat en ook wat verder naar beneden. hij kokhalsde wel maar er kwam niet veel mee. nog steeds kreeg hij geen lucht. toen heb ik mijn vinger nog verder naar binnen gestoken en kwam er veel slijm uit en begon hij weer lucht te happen. onder tussen heb ik hem steeds op zijn rug geklopt. ik denk dat het bij elkaar wel bijna 1 minuut heeft geduurd. ik vond het zo eng. ik heb hem erna tegen me aan gehouden en ik kon alleen maar trillen en huilen. ik vond het zo eng. ik snap nog steeds niet helemaal goed waardoor het kwam..mijn man zei dat hij trots was dat ik zo goed gehandeld had maar ik vraag me af of ik het wel goed heb gedaan want op de ehbo moest het volgens mij anders. ik vraag me af of ik het op deze manier niet erger had kunnen maken.
    ik moet ook zeggen dat het niet de eerste keer was. hij verslikt zich wel vaker maar deze keer duurde het wel extreem lang. de vorige keren hielp kloppen op de rug alleen voldoende. bij water drinken uit een beker gebeurt het regelmatig.
    bah bah wat was dat eng zeg..

2. horselover

horselover Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,518
    1
    0
    Oh jakkes !Ik kan mij heel goed voorstellen dat je echt vreselijk bent geschrokken!
    Ik vind het helemaal goed van je dat je zo nuchter hebt gehandeld! En niet in paniek bent geraakt!

3. luuus

luuus Niet meer actief

ik vind ook dat je goed gehandeld heb!!! getver snap indd dat je erg geschrokken ben zeg!! ik heb het zelf ook gehad toen mn dochter nog heel klein was en die minuut lijkt dan heel lang te duren!!!!

4. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    Volgens mij heb je goed gehandeld. En logisch dat je geschrokken bent. De schrik komt vaak achteraf. Ik vind verslikken al erg...

5. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

Jan 6, 2008
    1,275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Je hebt prima gehandeld hoor! Goh wat zal je geschrokken zijn.

6. madelief78

madelief78 Bekend lid

Feb 26, 2009
    561
    63
    28
    ik was echt heel erg geschrokken. gisteravond onder de douche kwam het ineens weer boven en heb ik nog enorm gehuild. je gaat toch denken wat als... vandaag vond ik het ook wel eng om hem eten te moeten geven. maar alles is goed gegaan gelukkig.

7. Alita

Alita Niet meer actief

ik heb dit ook eens gehad, je schrikt maar meteen gaat de automatische piloot aan en het enige wat je wilt is je kindje redden!!!

Goed zo dat je ook zo gehandeld hebt, en het is heel erg schrikken he, ik heb er ook even moeite mee gehad hoor. Doe maar gewoon rustig aan!

Share This Page