ik ben al een paar dagen niet helemaal lekker.. niet ziek, maar gewoon wat gammeltjes.. dus vanmorgen zou ik samen met mijn dochter naar de gezinskerstdienst. Die zijn altijd zo vreselijk leuk. dus we hadden er zin in! Word ik rond 1 uur wakker vannacht en heb ik tot 4 uur niks anders gedaan dan mijn hele maaginhoud er uit gegooid.. Niks aan! dus vanmorgen maar thuis gebleven. Maar ik ben nog steeds zo beroerd als de pest. Verder niet koortsig oid. Vanmiddag zouden we naar mijn schoonouders voor kerst, maar ik weet niet zeker of ik wel mee ga zo.. Gaat er iets geks rond? Buikgriep zonder koorts ofzo?
Ja helaas wel. Ik had het ook, ben een week niet lekker geweest. Beterschap en ondanks dat fijne dagen
He wat naar Nette! Manlief ligt hier ook op bed, die werd vannacht om 4.00 beroerd wakker. Misschien heerst er dus idd wat. Ik ga waarschijnlijk alleen met ons meisje naar mijn schoonouders. Sterkte en beterschap.
Er heerst inderdaad een vervelende buikgriep die soms wel een week aanhoudt! Gelukkig hier nog niks te bekennen! (afkloppen)
He wat rottig Hoop dat je je snel beter voelt. Dit is ook niks zo net rond kerst. Heb er zelf ook al een paar dagen last van maar het wilt niet echt door zetten. Dus veel naar de wc moeten met buikkramp en constant misselijk zijn. Sterkte er mee
Ow jak... Hier tot nu toe geen buikgriep(klopt heeel hard af) Maar wel keelpijn, oorpijn, en die klieren in mn nek.. En mn ogen voelen raar haha Zoontje een oorontsteking.. Maar we leven nog dus helaas toch maar kerst vieren haha
tja.. ik hoor het al.. ben toch echt de klos dus.. Ik weet echt niet wat ik met de kerst ga doen. het is ruim 2 uur rijden daar naar toe. Maar op kats en katsberoerd na ben ik verder niet ziek.. Alleen zul je net zien dat ik tijdens het familiegebeuren de hele tijd boven de toiletpot hang.. wat zouden jullie doen?
O bah, beterschap. Mijn man heeft het nu ook . En hij is de laatste thuis die het krijgt. Op mijn werk hebben alle collega's het gehad, er lijkt niemand onderuit te komen. Het begint met spugen en diarree. Soms met koorts en het kan een paar dagen tot een week duren. Maar met de feestdagen wil je dit NIET!
mijn dochter heeft ook oorontsteking.. gelukkig is die doorgebroken van het weekend dus die is aardig opgeknapt1
had het vanaf 23 dec 'savonds tot 24 dec 'sochtend heb alle uren van de klok gezien en boven de pot gehangen. Gisteren overdag nog wel wat gammelig maar verder niets aan de hand en vandaag begint de verkoudheid ten minste zo werd ik vanochtend wakker. Beterschap!
Dat is balen meid, er gaat inderdaad een behoorlijk griepvirus rond. Vooral veel kindjes bij mijn zoon op school hadden er last van. veel beterschap, dan maar lekker op de bank kruipen met de kerstfilmpjes aan.
Oh wat balen voor je (vooral nu je die lekkere tiramisu hebt gemaakt ). Maar dit is overmacht, goed voor jezelf zorgen en uitzieken. Je zit niet lekker in de auto en bij je familie als je je zo beroerd voelt. Hier ook zieken in huis, mijn zoontje heeft 40,2 koorts en de rest 'kwakkelt'. Nouja, gaat weer over. Toch een fijne kerst gewenst! Lara
Hier ook eentje die ziek is Gisteren was het nog niets aan de hand. Vanochtend werd ik wakker met hoofdpijn, spierpijn en koorts Ik heb ook last van heel irritante hoest. Balen zeg, want vanmiddag hebben we een kerstetentje bij mijn s-zus :x Mijn man gaat dus alleen met de kids en ik blijf in bed. Wat gezellig, zeg (NOT) :x Beterschap voor alle zieken!
Thuisblijven! Reden 1. Straks is het wel een virus en steek je de rest van de familie ook aan. Tweede reden is dat als je niet goed uitziekt, je er nog langer mee rond blijft lopen. Nu goed uitzieken c.q. je rust nemen, betekent wellicht wel een goede Tweede Kerstdag en/of Oud en Nieuw. Beterschap!
Als je je zo beroerd voelt zou ik lekker thuis blijven, heb je niks aan om zo op visite te gaan. Beterschap!
lekker thuis blijven... lol als ik het woord griep hoor gaan alle alarmbellen rinkelen hahahah en blijf ik heeeeeel ver uit de buurt van die gene haha
Idd ik snap die twijfel eigenlijk niets eens, je steekt iedereen aan als je toch gaat, dat kan je niet maken vind ik. Beterschap!