zijn er nog meer rock/hardrock/metal liefhebbende baby's? =D

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door nathalie88, 31 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    haai iedereen, mijn zoontje is helemaal gek op gothic, rock en metal!
    nu dacht ik laat ik eens even kijken hoeveel baby's hier dit ook helemaal geweldig vinden:D
    zelf heb ik dit erg veel ook in mijn zwangerschap geluisterd aangezien dit mijn muziek voorkeur is 8)
    lijkt me leuk jullie verhalen te horen!

groetjes nathalie

2. Revolucia

Revolucia Actief lid

10 apr 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    Hier ook een meisje dat (ja, je gelooft het niet) rustiger wordt als ik mijn eigen muziek opzet dan als ik kinderliedjes zing... alleen jammer dat papa er niet zo blij mee is :D

Ik had altijd mijn twijfels bij de mensen die zeiden dat ze in de baarmoeder al dingen konden horen, maar ik moet het nu wel geloven hahaha!!

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Tis mijn muzieksmaak ook, en ik geloof dat mijn zoon ook echt deze muzieksmaak heeft ;) Vooral in de auto als ik een cd draai van mij zelf, dan zit hij echt te klappen op de achterbank en bij rustige rockmuziek wordt hij ook heel rustig ;) hij kan zelfs al headbangen, heeft een vriendin van mij hem even geleerd haha. Ik draaide deze muziek ook toen ik zwanger was, denk dat ze dat dan echt wel mee krijgen en horen in de buik...

4. Hier nog een rockbaby! :D

Mijn kleintje heeft zelfs een Papa Roach shirt én een gesigneerd rompertje (door Papa Roach dus) :p

Als de cd aanstaat begint Damien 'mee te zingen', en als ik dan ook mee begin te zingen is het helemaal feest :p

5. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    haha heel leuk om te horen, al die leuke rock baby's!!
    heerlijk die kleintjes!
    mijn damian is nu bijna 3maandjes maar je merkt het al echt wat zijn voorkeur is, en idd hij kan ook in slaap vallen bij keiharde muziek.
    mijn zoontje heb van die tattoo/rockabilly rompers van een heel leuk online zaakje! het leukste wat ie nu past is een lil hooligan romper hihi.

6. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

ikhou zelf wel van deathmetal maar heb rené er eigenlijk nog niet aan blootgesteld. Hij heeft meer voorkeur voor klasiek:(:(:(:(. hahahaha.

7. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    ze zeggen dat klasiek goed voor de ontwikkeling is en dat ze daar erg slim van worden, ik denk zelf dat dat met alle muziek is. en veel praten natuurlijk, de mijne heeft al hele verhalen en al een hele tijd ook.

8. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Hahaha Sabrinamunne dat is leuk te horen!!! Jij houdt van Deathmetal en je zoontje van klassiek ;) dat wordt later met hem naar andre rieu!!! ;) Mijn ouders houden enorm van andre rieu... (!!!) en toen mijn zoon kleiner was vond hij deze muziek ook prachtig, kon er heerlijk op slapen. Nu hij ouder is vind die het maar niks meer en vind hij mama's muziek mooier. Ik hoop voor je dat jou zoon ook bij draait haha.

Ik had toen mijn zoon klein was een Shirt waarop stond "i'am Small but I Rock!!!" dat was een geweldig shirt, bij H&M weg. Helaas hebben ze die shirts nu niet meer daar...

9. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Motorhead! Vind ze helemaal toppie.
    En laatst zaten we in de auto en zong ze mee met Pantera :D

10. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    jammer dat ze die niet meer bij de h&m hebben, je moet eens kijken op www.littlecrazy.nl daar staan super leuke kleertjes op!

11. Staan inderdaad leuke dingen op, maar ik vind het daar echt veel te duur.

20 euro voor een rompertje? Daag!

Ik koop Damien zn kleertjes altijd op Ebay. Heb je veel meer keuze en het is ook véél goedkoper!

En bij de H&M hebben ze inderdaad ook vaak leuke dingen met doodskopjes enzo :D

Mijn mannetje draagt dat 'I'm small but I rock' shirt nu :p

12. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    ik snap niet zoveel van ebay haha, daar moet je toch bieden?
    heb daar wel wat gekocht in mijn zwangerschap en was idd best wel wat kwijt ( geloof rond de 60 euro )
    ik heb hele bergen sites opgeslagen, maar heb er nu geen geld voor aangezien we ook sinds 4mei op onszelf wonen.
    en damian is ook op 4mei geboren :p

13. Wat een prachtige namen hebben onze zoontjes, vind je ook niet? :p

Op Ebay kan je inderdaad bieden, maar er zijn ook heel veel 'nu kopen' advertenties..
    Je betaald meestel wel iets meer aan verzendkosten (rond de 4-6 euro), maar voor een shirtje betaal je bijvoorbeeld ook maar 3,50..
    Dan heb je dus een shirtje voor +- 8 euro, en dat vind ik toch heel wat beter dan een rompertje voor 20 euro :p

Als je op ebay zoekt komen er eerst maar heel erg weinig advertenties tevoorschijn, maar dan moet je een stukje naar beneden scrollen, en dan staat er links 'Wereldwijd'.
    Als je dat aanklikt krijg je advertenties van over de hele wereld te zien :D

Moet je alleen wel Paypal hebben ;)

14. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    ow oke vandaar, ja heb er wel vaak op gekenen maar werd er niet echt wijs van.
    je kan geloof ik ook hele partyen kleding en schoenen kopen voor bedrijven toch?
    staan super vette schoenen op van bijv. new rock en demonia :D
    ja idd 8 euro is idd beter dan 20 :p

idd onze zoontjes hebben echt gave namen!! haha hebben we weer goed bedacht.

15. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ik heb het idee dat Layla overal naar luistert :) Maar zelf luister ik naar Metal dus daar raakt ze aan gewend, de is zelfs mee naar concerten geweest tijdens de zwangerschap :D

16. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    haha nou gaaf toch! denk dat ze dat dan wel goed heeft neegemaakt, dus is dat voor haar heel bekend dus leuk.
    uiteraard luisteren ze naar alles, maar je kan wel merken waar de voorkeur naar uitgaat :)

17. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    Hier een hardcore dreumes! hihihihihi en andre hazes fan hahahaha

Zelf ben ik gek op allemaal verschillende soorten muziek maar ben wel gek van hardcore. En dat ik zwanger was heb ik veel andre hazes gedraaid.
    Als ik nu andre hazes op zet gaat xader helemaal mee dansen zo lief! Maar van de week zetten ik voor het eerst hardcore op waar hij bij was en hij begon meteen te stampen ik vondt het zo geweldig. Ik zei al die gaat volgend jaar mee naar mystery land!!!

18. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Haha leuk om te lezen dat de muzieksmaak overgaat naar de kleinen van ons. Mijn moeder is ook van de rock (jaren 60 en 70) en mijn broer houdt ook erg van deze muziek uit deze jaren, denk ook van de zwangerschap nog... Ik zelf ga ook deze kant op dus met muziek, en mijn zoontje nu ook. Ik zit nu echt te wachten tot hij haar krijgt zodat ik eens een hanekam kan maken in zijn haar ;) of stoere stekeltjes... maar helaas ik moet denk ik nog ff wachten daarmee ;) zijn er nog meer links naar sites met leuke stoere rockkleding? (wel betaalbaar) ik kom ook niet echt uit ebay.

19. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
  20. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Hoe zit het met de maten daar? ik zie 1T, 2T enzo. mijn zoon heeft nu truitjes aan maat 86 maar gaat denk ik al snel naar 92 toe dit najaar (hij is behoorlijk lang) En bestel jij hier wel eens wat? kzie moet met de creditcard, dis wel vertrouwd? bestel meestal in NL met creditcard nl. Ik heb een paar mooie dingen gezien al... bedankt voor de links!!!

Deel Deze Pagina