ahhh waarin moet iedereen nu lekkere dingen benoemen.

Discussion in 'Zwangerschap' started by senta, Oct 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. senta

senta Niet meer actief

Ahhhrghhh. Grrrr zo even frustratie kwijt. Ik heb dit de vorige zwangerschap heel niet gehad maar nu. De hele dag wil ik dingen eten die nu niet mogen. Ik doe het niet. Maar nu beginnen ze vervolgens ook nog eens over de feestdagen. Grrrr. Willen ze hapjes doen in de vorm van vlees waren en vis. Lees rosbief lekker rood. Filet american. Biefstukjes lekker rood. Schoenzolen et Ik niet :p

Vervolgens beginnen ze ook nog over een broodje tartaar met ui ei en een mini beetje maya. Heerlijk water loopt mij in de mond. Nog maar 20 weken wachten. ( eigenlijk wat minder gisteren gehoord dat baby bij 38 weken gehaald wordt)

En ik zondig niet maar frustreert wel even.

2. Silinde

Silinde Fanatiek lid

Dec 8, 2011
    1,385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Herkenbaar maar bij mij in de zin dat ik zeer weinig dingen mag eten door zw.db. bovenop dat ik al op dieet stond; voor mij mogen "normale dingen" als kroketjes etc. dus ook niet tijdens de feesten, en bij een gewoon dieet (zonder zw./db.) zeggen ze wel dat je de feesten (beperkte portie dan) gewoon mag mee-eten met de pot maar nu dus niet. Dit jaar mis ik dus kerst, nieuwjaar en de verjaardag van mijn wederhelft, en ik heb mijn eigen verjaardag al gemist in de zomer (net 3 dagen voordien diagnose).
    Voor kerst ga ik zelf koken om het menu in de hand te hebben zodat ik op z'n minst iets mag eten al is het niet alles mee-eten, nieuwjaar nog geen idee wat ik ga doen dan is het gewoonlijk met uitgebreide familie en als ik zeg dat ik het ga doen moet ik beide kanten uitnodigen - gewoonlijk gaan wij bij beide kanten langs, 1 kant eten en 1 kant gewoon op koffie/taart, ik overweeg serieus om wederhelft+zoonlief zonder mij te sturen.

3. senta

senta Niet meer actief

Hier ok zwangerschapsdiabetes gelukkig Tot nog toe heel goed te doen met een dieet. Internist is positief. Dus ben ook streng voor mijzelf

Share This Page