Hoi hoi, Sinterklaas komt er weer aan en geen idee wat we onze kleine man moeten geven. Nu zaten wij te denken aan een kinderwekker. Een erg leuke van BabyZoo gezien (hij heeft ook een jungle kamer), maar heeft iemand ervaring met een kinderwekker?
Klinkt wel leuk,denk alleen niet dat hij het snapt maar ziet er misschien wel spannend uit,heb je een plaatje?
Wij hebben die apen wekker en mijn zoontje (hij is bijna 2,5) blijft meestal netjes op zijn kamer tot hij afgaat of hij het echt snapt weet ik niet maar het werkt wel.
Wij hebben al een hele tijd de Momo (aapjes wekker) en die snapt ze wel degelijk hoor! Ik denk dat wij hem hebben sinds ze 2 is. Nu moet ik wel zeggen dat ze erg voorlijk is... Maar ze vindt hem helemaal top!
Mijn dochter heeft 'm ook. Werkt prima. Ze weet dat ze pas bij ons mag komen als de oogjes opengaan. daarvoro stond ze te pas en onpas aan ons bed. tegenwoordig slaapt ze soms zelfs door de wekker heen Als ze vroeg wakker is mag ze wel op haar kamer gaan spelen en daar houdt ze zich heel goed aan. In het weekend zetten we hem wat later, dus kunnen we iets langer blijven liggen, haha. De wekker ziet er ook nog een heel leuk uit!
Speciaal voor mamamadelon een plaatje van de wekker. View attachment 195167 We zijn er uit. Het wordt deze wekker met Sinterklaas. Zou ook niet weten wat de beste man anders zou moeten geven .