Kinderwekker 3-jarige als Sinterklaaskado?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Pruts27, Oct 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

Jan 6, 2008
    1,275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Hoi hoi,

Sinterklaas komt er weer aan en geen idee wat we onze kleine man moeten geven. Nu zaten wij te denken aan een kinderwekker. Een erg leuke van BabyZoo gezien (hij heeft ook een jungle kamer), maar heeft iemand ervaring met een kinderwekker?

2. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    Klinkt wel leuk,denk alleen niet dat hij het snapt maar ziet er misschien wel spannend uit,heb je een plaatje?

3. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    Ik ga voor Sam een soort wake-up light kopen. Van Bart Smit (goedkopere varriant natuurlijk)

4. tamtam78

tamtam78 VIP lid

Jul 12, 2008
    5,303
    41
    48
    Female
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Wij hebben die apen wekker en mijn zoontje (hij is bijna 2,5) blijft meestal netjes op zijn kamer tot hij afgaat of hij het echt snapt weet ik niet maar het werkt wel.

5. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    Wij hebben al een hele tijd de Momo (aapjes wekker) en die snapt ze wel degelijk hoor! Ik denk dat wij hem hebben sinds ze 2 is. Nu moet ik wel zeggen dat ze erg voorlijk is... Maar ze vindt hem helemaal top!

6. greeneyedgirl

greeneyedgirl Actief lid

Nov 18, 2008
    183
    0
    0
    Mijn dochter heeft 'm ook. Werkt prima. Ze weet dat ze pas bij ons mag komen als de oogjes opengaan. daarvoro stond ze te pas en onpas aan ons bed. tegenwoordig slaapt ze soms zelfs door de wekker heen :)

Als ze vroeg wakker is mag ze wel op haar kamer gaan spelen en daar houdt ze zich heel goed aan. In het weekend zetten we hem wat later, dus kunnen we iets langer blijven liggen, haha.

De wekker ziet er ook nog een heel leuk uit!

7. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

Jan 6, 2008
    1,275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Speciaal voor mamamadelon een plaatje van de wekker.

View attachment 195167

We zijn er uit. Het wordt deze wekker met Sinterklaas. Zou ook niet weten wat de beste man anders zou moeten geven :).

Share This Page