Hoi meiden, Waar denken jullie aan bij de meisjesnaam Fem. Wat vinden jullie van deze naam? Waar associeer je deze naam mee? Reacties zijn welkom!
Bij Fem denk ik ook meteen aan de afkorting voor Femke. Ik vind het wel een heel leuke naam! Femke hoor je ook best vaak, dit is wat origineler.
Fem vind ik stoer! Mooie naam. Ik moet wel denken aan Femke (ook een mooie naam), maar ik vind dit origineler.
Idd afkorting van Femke. Maar vind het persoonlijk als complete naam niet zo mooi. Maar als jullie het mooi vinden zou ik er gewoon voor gaan!
Leuke naam. Ik denk aan een afkorting van femme, 'vrouw' in het Frans. Ik vind het wel een stoere naam.
Bij Fem denk ik: waar blijven de k en de e?? Ik zie het echt als een afkorting van Femke. Zou wel even opkijken als Fem de hele naam was...
Leuk om te zien hoe iedereen erover denkt. Omdat er al zoveel Femke's zijn lijkt ons Fem het leukst. Kort maar krachtig.
Ik vind Fem echt een hele andere soort naam als Femke! Ik denk dat ik hem als Femm zou schrijven, voor mijn idee is hij meer af zo! maar dat is persoonlijk! Erg leuk!
Ja! Femm ziet er inderdaad meer 'af' uit. Denk dat het Femm wordt dan.... maar we hebben nog even de tijd