Hee, Ik ben 12 mei gestopt met de pil en zou het leuk vinden als er meer meiden waren die een clubje willen vormen. Lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen en ons ei kwijt te kunnen. Lijkt het je gezellig om met verschillende meiden te kletsen sluit je dan aan. Groetjes Rachel!
Hoi Rachel, Ik stop pas 13 juni met de pil, maar zou wel graag bij je clubje komen! Ik hoopte al dat iemand een nieuw clubje zou beginnen, want die anderen zitten allemaal zo vol. Groetjes, Faylin
Er is niet veel animo zo te zien, helemaal niemand die in april mei juni gestopt is of gaat stoppen met de pil?? heb nu laatste dag van de ontrekkings bloeding en ben benieuwd of mijn cyclus snel weer op gang komt. Heb al lekker veel buikpijn gehad en vandaag lekker op de bank gehangen met chocola. Ben benieuwd hoe snel het bij iedereen een beetje gaat en elkaar op de hoogte houden van de vorderingen. Hoop dat er nog een paar leden bij komen! Groetjes Rachel
Dan wordt het nu spannend voor je. Ik kan niet wachten tot ik de laatste pil kan nemen. Maar ik moet nog eventjes geduld hebben. Ik ga eerst in juni nog trouwen!
Super zeg dat jullie gaan trouwen! Hoe lang zijn jullie nu bij elkaar? Hebben jullie eerst samengewoond? Ik zou ook graag willen trouwen maar ben helaas nog niet gevraagd, maar dat laat ik toch aan de man over. ha ha.Wij wonen nu ongeveer 5 jaar samen. Vorig jaar verhuist naar een eengezinswoning. Dus nu alle ruimte voor een kleine. Heel veel plezier met de voorbereidingren voor de bruiloft. waar gaan jullie trouwen? Heel veel plezier!!
Wij zijn nu 9,5 jaar bij elkaar en wonen 2,5 jaar samen. Ik had graag al eerder aan kinderen willen beginnen, maar wilde toch eerst trouwen. Dat gaat nu gelukkig gebeuren. Wie weet ga jij ooit trouwen met je eigen kinderen als 'bruidskinderen'. Dat is ook wel leuk! Maar dan moet je inderdaad wel eerst gevraagd worden..haha.