Gestopt met de pil mei 2011 clubje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nursie31, 15 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nursie31

Nursie31 Actief lid

12 mei 2011
    145
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Hee,
    Ik ben 12 mei gestopt met de pil en zou het leuk vinden als er meer meiden waren die een clubje willen vormen. Lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen en ons ei kwijt te kunnen.
    Lijkt het je gezellig om met verschillende meiden te kletsen sluit je dan aan.
    Groetjes Rachel!:)

2. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    Hoi Rachel,
    Ik stop pas 13 juni met de pil, maar zou wel graag bij je clubje komen! Ik hoopte al dat iemand een nieuw clubje zou beginnen, want die anderen zitten allemaal zo vol.

Groetjes, Faylin

3. Nursie31

Nursie31 Actief lid

12 mei 2011
    145
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Kom er gezellig bij hoor. Hoop dat er nog meer meiden zich zullen aansluiten.

4. Nursie31

Nursie31 Actief lid

12 mei 2011
    145
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Er is niet veel animo zo te zien, helemaal niemand die in april mei juni gestopt is of gaat stoppen met de pil??
    heb nu laatste dag van de ontrekkings bloeding en ben benieuwd of mijn cyclus snel weer op gang komt. Heb al lekker veel buikpijn gehad en vandaag lekker op de bank gehangen met chocola. Ben benieuwd hoe snel het bij iedereen een beetje gaat en elkaar op de hoogte houden van de vorderingen.
    Hoop dat er nog een paar leden bij komen!
    Groetjes Rachel :)

5. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    Dan wordt het nu spannend voor je.
    Ik kan niet wachten tot ik de laatste pil kan nemen. Maar ik moet nog eventjes geduld hebben. Ik ga eerst in juni nog trouwen! :)

6. Nursie31

Nursie31 Actief lid

12 mei 2011
    145
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Super zeg dat jullie gaan trouwen! Hoe lang zijn jullie nu bij elkaar? Hebben jullie eerst samengewoond? Ik zou ook graag willen trouwen maar ben helaas nog niet gevraagd, maar dat laat ik toch aan de man over. ha ha.Wij wonen nu ongeveer 5 jaar samen. Vorig jaar verhuist naar een eengezinswoning. Dus nu alle ruimte voor een kleine. Heel veel plezier met de voorbereidingren voor de bruiloft. waar gaan jullie trouwen? Heel veel plezier!!

7. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    Wij zijn nu 9,5 jaar bij elkaar en wonen 2,5 jaar samen. Ik had graag al eerder aan kinderen willen beginnen, maar wilde toch eerst trouwen. Dat gaat nu gelukkig gebeuren.
    Wie weet ga jij ooit trouwen met je eigen kinderen als 'bruidskinderen'. Dat is ook wel leuk! Maar dan moet je inderdaad wel eerst gevraagd worden..haha.

Deel Deze Pagina