Voor iedereen uit dat mooie jaar die kinderen heeft, zwanger is of een kinderwens heeft. Gewoon om lekker te kletsen
Welke? Die grote? Dat is een grote boef! Echt een druktemakertje, haha! Maar wel een lieve En die van jou? Die is intussen ook al groot natuurlijk!
Een kleine reus.... hij loopt (als hij aan het dromen is... anders is het toch wel eng)... hij heeft al 7 tanden en een kies... is een echte jongen.. maar niet te stoer om te knuffelen...
Ik ben ook van '82. Mijn zoontje is 1 maand ouder dan die van jullie. Maarre... qua gespreksonderwerp ben ik over mijn geboortejaar al snel uitgepraat! Wat zouden we gemeen hebben?
Daar komen we wel achter... in de eerste plaats hebben we allemaal een kind/kinderwens Daarnaast hebben we vast allemaal wimpers en een neus... en alledaagse beslommeringen en algemene dillema's...kortom... we komen vast dingen tegen..
Hee kijk eens aan, meer uit 82! En allemaal jongens (de oudste dan), grappig Zou mijn tweede dan ook een meid zijn?
@ Gekko, inderdaad, mooi patroontje @ Ientje, ja dat moet dan wel ... Alhoewel ik geloof ik de enige ben tot nu toe? Wat zou voor ons een eventuele nummer 3 dan worden??