Hey wat leuk! Ik woon in zevenaar en ben van bouwjaar 83! Een kindje van 15 maanden en willen over niet al te lang voor een 2e gaan.
Hier nog even genieten van nr 1! Logan goed dat je positief blijft, hier 3,5 jaar over gedaan toen ik eindelijk zwanger was. Was een moeilijke periode kan ik je zeggen en nu wordt mijn popje alweer bijna 2! Ik hou er nu dus ook rekening mee dat het voor een tweede ook niet zo een twee drie goedkomt...we hopen natuurlijk van wel. Wat doen jullie met de kindjes in deze omgeving?
Hey Jeszss welkom bij de club Maar sorry Soeee verkeerd gelezen denk....ik dacht twee hartjes, twee geboortes En Channe, wat bedoel je precies? Erop uit bedoel je? Gisteren in Beek gewandeld in de ochtend, was prachtig. Heerlijk weer, de mist en de zon gaven een prachtig beeld voor fotografie! Verder bij regen zijn de binnenspeeltuinen populair en bij goed weer gaan we weleens in Apeldoorn naar Malkenschoten. Vind het leuk als hij over een jaar ook de bios en theater leuk gaat vinden. Uit eten is hier een crime dus dat doen we dan ook lekker samen zonder kids En jij/jullie?
Aaaah nu snap ik hoe je het zag haha! Nog nooit over nagedacht dat mensen het anders kunnen opvatten Ik had er namelijk eerst een heel meten en wegen rijtje staan, maar het werd teveel haha. Dus sindsdien alleen de eerste en laatste meting
medeplaatsgenoot, nog niet eerder tegengekomen hier . Maar dat zal ook wel aan de anonimiteit van het forum liggen! Jeetje even een aanvulling hoor, zie net je onderschrift 27 rondes.... damn das heftig zeg.... Ik wandel vooral heel veel. Heb geen auto dus erop uitgaan is hier vooral eendjes eten geven en naar de stad. In de stad meestal lunchen bij de hema, zolang de kleine man dat nog geweldig vindt. En als we wel een auto hebben gaan we naar de dierentuin in Kleve, laatst voor het eerst naar binnenspeeltuin geweest en verder op visite! Niet heel ondernemend dus eigenlijk
Zeker heftig... Leuk, Hema! Je hebt nu in babberich ook kiddiez, of bedoelde je dat met binnenspeeltuin?
Zijn laatst idd naar kiddiez geweest. Ook voor de kleintjes goed te doen. Rossorum is ook heel leuk. Zit alleen een beetje te wachten tot hij gaat lopen dan heeft hij er denk ik wat meer aan. Zittend vanuit de wagen vond hij het niet zo spannend en kruipen daar vind ik niet zo'n succes!
Ik heb echt geen idee, voor zulke dingen kijk ik vaak op Marktplaats e.d. Rossorum is leuk maar sta ook vaak voor een gesloten deur Zijn jullie al het nadenken over Sinterklaas cadeaus?
Vandaag trouwens licht positief getest. Morgen doen we het nog een keer. Check forum bij ovu en zwanger testen.
Ahh linda1984 spannend, voor jullie eerste kindje? Vandaag een heerlijk knutsel dagje gehad met Jenthe en de kindjes van mijn broer. Schoonzus is volgende week donderdag jarig en ik dacht laten we eens creatief doen . Ik vind deze leeftijd zo leuk, ze leert elke dag wel iets.. Hebben jullie dat ook? Ow ja sinterklaascadeaus...wij hadden vorig jaar het geluiden huis van little people gekocht voor Jenthe, alleen vonden we haar toch iets te jong. Dus geven we het dit jaar voor sint. Verder krijgt ze nog een baby born popje ( ook vorig jaar maar ik vond de pop nog te hard). Ik denk dat er vast nog iets bij komt..tot ergernis van mijn man! Ik ben best een koopverslaafde mama Ow en volgende week woensdag ga ik met 2 collega's een dagje naar Disneyland Parijs ( kom ik vast ook nog wel wat leuks tegen voor mijn meisje).
Spannend Linda, hopen dat de testen snel oplopen! WIj hebben de boerderij van Little People staan, ook echt een hit. En de brandweerauto (tattoeeeeee) is ook een succes. We krijgen veel speelgoed van mijn broer, aangezien hun kinderen ouder zijn. Heel fijn, want het scheelt een hoop alleen het wordt ook snel veel. Wat bij ons ook goed aanslaat is de toet toet serie. Hebben de wagen waar auto's op kunnen en 2 losse autootjes. Erg leuk dat alles op elkaar reageert. Maar hier dan ook een echt mannetje die helemaal fan van auto's is
Al even niet gelezen, wat een hoop berichten alweer. Soee hoe oud ben jij? Ik heb namelijk ook in Westervoort gewoond tot m'n 12e. Wij gaan waarschijnlijk zondag voor t eerst naar Ballorig of Chimpie champ, afgelopen zomer op centerparcs geweest en daar vond m'n dochter de Baluba ontzettend leuk!
Ze hebben inderdaad al snel te veel speelgoed hoor. Hier gaan we voor de duplo dit jaar. Onze zoon is ook alweer in januari jarig en dus overladen met speelgoed. Fijn weekend allemaal!