arnica d6 bolletjes?

Discussie in 'De lounge' gestart door Athina, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.829
    3.352
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Hoi meiden,

gisteren was m'n dochter op een verjaardag met haar mondje op de tegels gevallen: Pats, tandjes door de lip. Nu was er ook een gezin uit duitsland en die vroeg of ik wat arnica bolletjes wilde hebben...

Ik kende het helemaal niet. Ik ken de druppels en arnica zalf - maar dit dus niet. Maar ik vind het wel ideaal eigenlijk. Het lijdt je kindje even af (lekkere snoepjes -ook al zijn ze ienieminie) en het gaat gelijk de zwelling in het mondje wat tegen.

Maar ik kan ze tot nog toe nog niet vinden hier. Ik heb alleen nog maar online gekeken,, maar kent iemand ze? En weet je of ze hier in nederland ook gewoon te verkrijgen zijn?

Het zat gewoon in zo'n klein flesje waar ook vit D of van die olie geurtjes in zitten... en dan hele kleine balletjes.

alvast bedankt!

athina

2. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Volgens mij zijn die hier niet meer te krijgen of alleen bij een homeopaat. Ik heb er ook al eens naar gezocht.

Vroeger waren ze wel te koop, mijn moeder had ze ook.

3. puna

puna Bekend lid

23 feb 2011
    517
    0
    0
    werkzoekende
    Krimpen
    heb ze wel gehad, gekocht toen van een klasgenoot die ook homeopaat was. Moeten dus zeker wel te koop zijn.

4. Triskele

Triskele Niet meer actief

wij gebruiken altijd bij tand door lip e.d. een suikerklontje werkt supergoed, stopt bloeden en leidt even af, daarna nog even een ijsje eten (koelen) en het leed is weer geleden..

Ik heb er nog nooit van gehoord...

5. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Je kunt ze gewoon bij apotheek bestellen. Ik heb ze ook daar vandaan. Succes.

6. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Kun je het niet kopen bij zo'n winkel zoals de tuinen ?

7. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    die bolletjes heten ' granules' . Google maar even, dan kom je wel online apotheken tegen. Ik zou iig een apotheek bellen in de omgeving, vaak is er wel een in de buurt die ook gewoon homeopatische middelen verkoopt. Of anders misschien bij ' De Tuinen' ?

8. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.823
    2.006
    113
    Je kunt ze voor laten schrijven door de (antroposofische) huisarts. Ik heb ze ook in huis gehad. Volgens mij kun je van dr. vogel ook arnica tabletten kopen, maar daar zit geen smaak aan.

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.829
    3.352
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    aaah :) dank je wel voor de naam! Ik ga even googlen en anders inderdaad via de apotheek!

bedankt allemaal voor de reacties! Fijn dat ze blijkbaar toch nog gewoon te krijgen zijn.

Deel Deze Pagina