Wat vinden jullie van de naam Aron/Aaron? Roept het associaties op? En welke schrijfwijze heeft jullie voorkeur? Bedankt!
Aaron vind ik mooier staan....geen idee waarom eigenlijk...Heb er geen associatie bij. Gewoon een leuke naam. Bij mijn zoon op het KDV heet er ook een jongetje zo maar ze schrijven het zo: Aeron.
Zeker weten Aaron! Ik vind het er meer 'af' uitzien en volgens mij is het ook de originele spellingswijze?
Eigenlijk geen associaties.....en dat is goed!! Leuke naam. Ik vind alleen Aaron mooier. Het lijkt meer af.
Mooie naam! Ik vind Aaron ook mooier staan Denk dat je met Aron nog vragen kan krijgen of je het uitspreekt als a-ron of aaaaaaron
Schrijfwijze Aaron geniet mijn voorkeur... Deze naam is voor mijn gevoel zwaar Bijbels en niet mooi...
Aaron; mooie naam! Ik ken een jongetje dat zo heet - leuk ventje en naam past erg goed bij hem! Moet wel eerlijk zeggen dat ik het in eerste instantie toen ik het hoorde na zijn geboorte stiekem een beetje een oude-mannen-naam vond, maar daar kwam ik heel snel van terug Erg leuk!
Ik zou zeggen: Aron! De a voor een enkele medeklinker spreek je sowieso al uit als een aa....Dus die dubbele aa vind ik een beetje overbodig
Aaron , prima naam - niet mijn smaak, maar verder niets mis mee Associatie: Criminal Minds - Aaron Hotchner - aardige vent
Mooie naam! Aaron vind ik mooier geschreven. Aron vind ik qua uitspraak duidelijker. Bij Aaron zou ik denken is het a - ron of a - a - ron.
Geheel onpartijdig kan ik niet zijn. Onze zoon het Aaron en ik vind het een super naam. Vind het geen bijbelse naam A(a met puntjes waar zit die knop haha) ron vind ik bijbels. Ik heb alleen maar positieve opmerkingen gehad en is nog redelijk orgineel Aron vind ik niet mooi inderdaad niet af. Edit: wij spreken het uit als aaaaron
ik neem aan dat je het beide als aaron uit wilt spreken? dan vind ik Aron duidelijker. Aaron vind ik mooier maar bij mij heeft het de associatie met a-a-ron dus het hangt er vanaf hoe je het uit wilt spreken denk ik.