Bedankt iedereen. Ik lees alles maar reageer niet frequent want het gaat niet zo goed en heb amper energie. Malibuu: Begrafenis is as zaterdag. Dus veel aan het regelen ondanks dat het nog niet zo goed gaat.
Iez heel veel sterkte met het regelen. Kan me nauwelijks voorstellen waar jullie doorheen gaan. Hopelijk wordt het een mooi afscheid. Of hoe kan je dat zeggen?! In ieder geval dat het zal gaan zoals jullie het allemaal precies willen. En voel je niet rot als je niet de behoefte voelt om te reageren of dat je het niet op kunt brengen. De mensen hier reageren om jou te steunen en verwachten niets terug. Alles is goed. Doe datgene wat het beste voelt voor jou.
Heel veel sterkte alvast voor zaterdag. Ik hoop dat jullie er het allemaal kunnen regelen zoals jullie dat willen. En natuurlijk hoop ik dat jij je snel weer "beter" voelt, al is dat bijna onmogelijk nu. In elk geval hoop ik dat je lichamelijke herstel wat voorspoedig gaat, dat is dan in elk geval iets...
Oh Iez, wat verschrikkelijk. Gecondoleerd en ontzettend veel kracht toegewenst voor jullie. Ik bid voor jullie en hoop dat God heel dichtbij jullie zal blijven!
Neem je tijd Iez, dit te moeten verwerken, voor jullie voor de 2e x geloof ik, is haast onmogelijk en ondraaglijk.. Heel veel sterkte, het klinkt zo gek, maar ik hoop dat de begravenis verloopt zoals jullie dat graag zouden willen.. sterkte hoor..
Oh Iez, wat een nachtmerrie... Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter, maar wat ongelooflijk tragisch dat ze niet bij jullie kan opgroeien. Heel veel licht en liefde gewenst, voor nu en voor de toekomst.
Lieve Iez, Wat een verschrikkelijk nieuws! Ik wil jou en je man heel heeel veel sterkte wensen met dit grote verlies. Ik vind het zo erg dat jullie weer dit verdriet moeten mee maken... Onbeschrijflijk! Ik hoop dat jij lichamelijk snel zult herstellen en je beter voelt. Anders is het ook nog eens dubbel op! Hele dikke knuffel! Denk aan jullie! Liefs Mennehh
Iez, heel veel sterkte gewenst voor jou en je man.. Ik zal een kaarsje branden deze zaterdag voor jullie!
Oh Iez, wat verschrikkelijk. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, dit is toch eigenlijk te groot om te bevatten. Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies. Dikke knuffel! Ook voor Malibuu en Bloesempje, heel veel sterkte. Echt, mijn hart breekt voor jullie.
Lieve iez, Ook ik weet niet echt wat ik moet zeggen; ik ben er helemaal stil van. Ik vind het zo droevig dat jullie dit een tweede keer overkomt en dat je zo weinig tijd hebt gehad om nog bij je dochtertje te zijn na haar geboorte. En dan is het lichamelijke herstel ongetwijfeld ook nog eens ontzettend zwaar. Ik wens jou en je man heel veel sterkte toe en jou een goed fysiek herstel. Ik denk aan jullie, zeker a.s. zaterdag. Dikke knuffel en veel liefs.
Iez heel veel sterkte te komende tijd. Dit is het ergste wat je kan mee als ouders zijnde. ik hoop dat jijzelf snel mag opknappen.