msn 2011

Discussion in 'De lounge' started by Giltje, Oct 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Giltje

Giltje Niet meer actief

Hebben er meerdere deze belachelijke versie van msn gedownload? ik kreeg een update via windows binnen en had die geinsteleerd bleek dat het een update van msn was, dat via windows gedownload werd.

Maar wat een kaas ding is dit zeg, echt iemand een idee hoe ik de oude versie terug kan krijgen ZONDER msn te verwijderen want dan ben ik al me geluidjes plaatjes etc kwijt =(

2. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

ik lees ook even mee...ik vind dat msn 2011 ook helemaal niets. alles is onoverzichtelijk...

3. Giltje

Giltje Niet meer actief

idd, zoals ik al zei een kaas ding >.<

4. caroline16

caroline16 Niet meer actief

kan iemand er even een printscreen van maken? dan weet ik hoe hij eruit ziet en of ik hem wel of niet moet downloaden..

5. Giltje

Giltje Niet meer actief

heb er 2 voor je

6. Giltje

Giltje Niet meer actief

hij pakt automatisch ook mijn achtetgrond plaatje mee waarom hij dat doet geen idee! >.<

7. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Misschien een herstelpunt pakken van paar dagen terug?

8. Nissy2

Nissy2 Actief lid

Jul 2, 2009
    142
    0
    0
    Je kan msn niet downgraden zonder de nieuwe te verwijderen.
    Grappige is dat bij elke nieuwe msn die in het verleden uit is gekomen er veel klachten waren, maar uiteindelijk went iedereen eraan.
    Ook hier op ZP waren er veel mensen die het nieuwe design maar niks vonden, maar nu vind iedereen het wel goed zo.
    Gewoon een kwestie van wennen denk ik.

9. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

Apr 29, 2010
    713
    1
    16
    Ik heb deze versie ook en ik vind het op zich niet zo heel erg. Enige lastige vind ik dat dat overzicht van msn niet weggaat. Als je op x drukt dan blijft ie toch aanwezig in je openstaande schermen.....verder vind ik het wel ok

10. caroline16

caroline16 Niet meer actief

wie heeft er een link voor me?
    wil hem toch proberen

11. Giltje

Giltje Niet meer actief

het zit in je windows updater, gaat volgens mij alleen via windows? teminste zo kreeg ik hem, heb hem maar helemaal verwijderd, en ben nu bezig met een oudere versie te downloaden =3

Share This Page