Kaartjes voor De Lama's binnen, YEA!

Discussie in 'De lounge' gestart door Iloiza, 23 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    YEA! Ik krijg zojuist mijn kaartjes voor een theatervoorstelling van De Lama's binnen.
    Ik had mijn vriend op zijn verjaardag kaartjes cadeau gedaan voor twee weken geleden, het was echt super! Toen we zagen dat ze in november weer komen, hebben we meteen weer kaarten besteld. :D
    Wie gaan er nog meer?

2. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    theater voorstelling?
    waar?
    mijn mannetje is ook helemaal weg van de lama's en wou zouden ook graag eens heen willen,
    waar heb je de kaartjes besteld?

3. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Ik heb ze besteld op www.martiniplaza.nl, de Martiniplaza is in Groningen. De voorstelling is helaas al uitverkocht, maar er kunnen altijd nog kaarten vrijkomen (zo ben ik bij de eerste keer ook aan kaarten gekomen). Steeds even op de website kijken of je kaarten kunt reserveren.

Op de website van De Lama's kun je kijken waar ze allemaal optreden. Kijk daar eens of er voorstellingen in de buurt komen, en dan kun je bij dat theater vast wel online kaarten reserveren.
    Ik hoop dat het lukt!

4. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    heb net gekeken op topticketline.nl en heb daar kaarten besteld voor het afscheidstournee in de heinekenmusic hal
    dus ik ben benieuwd waar gaan jullie heen?

5. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Wij gaan ook!
    Zijn in mei ook geweest in groningen, en in november weer!

6. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Fijn dat het jou ook nog gelukt is om kaarten te bestellen, Calimero! :D
    Wij zijn 9 mei in Groningen geweest, en gaan 21 november weer naar Groningen. Ben jij er ook de 21ste Oek Oek?

7. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    nee dat is nou jammer in groningen waren ze al uitverkocht wij gaan 14 november naar de heineken music hal
    dit is op een vrijdag want ook de zater dag was al uitverkocht helaas has liever op zater dag gewild maar die vlieger gaat niet op...

heb jij enig idee hoelang die voorstelling duur?

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heey das toevallig! Wij zijn ook 9 mei geweest, toen om 20.15u en 21 november gaan we ook, maar dan om 23.00uur! Heb er nu al weer zin in!

9. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Yep! ook de 21 ste!

10. veertje

veertje Fanatiek lid

Geweldig dat je het even hier neerzet :D
    Wij gaan straks ook kaarten bestellen :D

11. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    wij gaan morgenavond in Breda!

12. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ Calimero: De voorstelling van 9 mei duurde 2 uur, inclusief pauze. Zon anderhalf uur in totaal dus. Ik verwacht dat de voorstelling van de Afscheidstour ook zoiets zal zijn.

@ QueenBee en Oek Oek: Wat toevallig zeg dat er gewoon meer meiden van het forum tegelijk naar dezelfde voorstelling gaan. Wij gaan de 21ste ook naar de late voorstelling, 9 mei waren we ook bij de late voorstelling. Echt super leuk, heb er ook al weer zin in! :D

@ Veertje: Wat leuk zeg! Ik hoop dat het nog lukt kaarten te krijgen. Waar ga je heen?

@ Duikster: Ontzettend veel plezier toegewenst voor morgenavond. Dat komt vast wel goed! ;)

13. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ohw...
    want ik dacht een halfuurtje net zoals op tv.....
    hahahahahahahahahahahahahahahahaha wij hebben er ook veel zin in wouden een hele tijd terug al hier in de buurt en dat was toen uitverkocht en daar was manlief zo sneu van...
    dat ik heb geboekt als verassing...
    allen weet hij het nu al want duurt zolang dat kan ik niet voor me houden hahahahahha hij was helemaal blij!
    toen zei ik het is wel helemaal in amsterdam ooh dat maakt me nix uit!
    maken er lekker een dagje weg van heb er veel zin in!

14. veertje

veertje Fanatiek lid

Gisterenavond nog even 11 kaartjes besteld voor 14 nov in de hmh :D
    Echt thnx voor de tip, wij zijn er erg blij mee.

15. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ Calimero: Ja moeilijk voor je te houden he? ;) Ik had de kaartjes voor de voorstelling in mei al in december in huis. Vond het zo moeilijk om niets te zeggen, maarja... was voor de verjaardag van mijn vriend in mei, dus ik móest wel.
    Heel veel plezier alvast, wanneer gaan jullie naar de voorstelling in Amsterdam?

@ Veertje: Graag gedaan hoor! :D Alvast veel plezier!

16. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik heb de kaartjes binnen :D geweldig!

Deel Deze Pagina