hellup vlekken in shirt !

Discussie in 'De lounge' gestart door Mvj, 26 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    oohh er zitten vreselijke vlekken in mijn mannetje zijn lievelings shirt .....
    de vlekken zijn afkomstig van zalm in tomatensaus met basilcum in blik ........
    het shirt was wit met oranje ...hij heeft het vorige jaar op de formule 1 gekocht .....
    shirt is van dat zachte materiaal soort van dat fietsbroekenspul ...geen katoen dus .....

nou heb ik gisteren alle vlekken ingesmeerd met een roller van de hara ...(zou wonderspul moeten zijn ) en ik heb het net op 40 graden gewassen ....maar de vlekken zitten er nog steeds in ....

heeft iemand DE TIP voor mij ?

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik neem aan dat de vlekken afkomstig zijn van de tomatensaus?

Het schijnt dat je dan het shirt na het wassen een paar uur in de zon moet hangen en dat de vlekken dan weggaan... maar ja, daar heb je nu niet zoveel aan met dit grauwe weer ;)

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    mmhh nee zon gaat niet werken nee ........

4. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Een collega van mij zweert bij dusty. Dat is onvetter van de wibra. Bij haar gaat alles eruit met dat spul. Ze heeft kleine kinderen dus ook erge vlekken. Gewoon erop spuiten, wat je met die andere rotzooi ook zou doen. Je zou het kunnen proberen, het kost iig niet veel. Het werk ook als een trein in de badkamer en keuken., dus weggegooid geld is het iig niet :)

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    oooh ja dasty .... dat heb ik nog staan !
    dat ga ik effe uit proberen .......

6. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Vlekkentovenaar van Dr. Beckman. Neem die voor olie en vet. Niet de gebruiksaanwijzing lezen, maar gewoon op de vlek druppelen (doordrenken eigenlijk). Dan een paar dagen laten liggen en weg is je vlek. Daarna gewoon nog een keer wassen en je shirt is weer fris.
    Het lukt altijd bij mij met de tomatensausvlekken.

7. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ouderwetse ossengalzeep is en blijft een wondermiddel bij vlekken.

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    waar kun je dit kopen ?

9. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Vlekkentovenaar kun je bij de drogist kopen, geloof ik

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    de zon heeft toch aardig zijn werk gedaan op het shirt .........de vlekken zijn al aardig weg getrokken ! je ziet ze nog heel licht ...ik probeer het denk ik nog 1 keer met vlekkentovenaar en dan zijn ze hopelijk weg !

Deel Deze Pagina