Nu niet meer, gelukkig. en mannetje ook niet meer, die heeft toen al die mutsen van de receptie moeten "inwerken" voor de administratie want hij had zoveel geduld ! bevalt veel beter zo is veel rustiger
Snap ik! Martijn heeft ontslag genomen en nou hebben ze een vacature geplaatst voor een receptioniste. Wat staat er bij, liefst 18 jaar. Die krijgt dan alle monteurtjes achter zich aan. Laura achter de wpreceptie zit iedereen zich dood aan te irriteren,zelfs de klanten zeggen wat een chagerijnig mens. En ontslaan doen ze dr niet want ze is goedkoop...
En daardoor ben ik dus een keertje ontslagen bij de mac. Mijn kassa miste 20 euro. Ze waren me nog aan het inwerken. Ja ik ben een antilliaan, maar waarom zou ik in vredesnaam op een vrijdagavond wanneer het zo druk is 20 euro stelen? En waar zou ik het moeten laten? We hadden niet eens zakken ofzo. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik een moment had die avond dat ik vond dat alles mis ging, maar ik herstelde me en ging gewoon rustig verder. Hoe het komt weet ik niet, maar mijn baas vond dat het niet kon (ik weet heel zeker dat hij overtuigd was dat ik het had) en toen werd ik ontslagen. Vervolgens werd ik aangenomen bij AH en hun hadden nooit betere werkenemer gehad dan moi. En ze wisten het van de mac. Maar ben daar nog steeds pissig over. @ Rono en Spikkel19: Ik had even niet door dat er 2 vershillende mensen aan het posten waren
Ik hoorde het van mijn moeder dat ze weer een receptioniste zochten voor tiel. haha blijft drama laatst had mannetje vakantie en moesten we in nieuwegein zijn zijn we even langs gegaan in nieuwegein was wel even grappig wisten zich echt geen houding te geven. alles moet 18 zijn met 10 jaar ervaring, was bij mij toen ook zo, maar tot nog toe ben ik de enige geweest die al die tijd met hetzelfde team heeft gewerkt.