hoi dames ik wil jullie allemaal even waarschuwen. essent schijnt tegenwoordig te vergeten acceptgiro's en eindafrekeningen te versturen. ik ben dr vandaag ook achter gekomen dat ik vanaf maart geen acceptgiro's meer heb gekregen en ook geen eindafrekening. het schijnt dat dit vaker voorkomt en dat zelfs als je er voor hebt gebeld het dan nog niet krijgt. dit moet ik nog even afwachten want ik heb net gebeld en ze zouden mij binnen 2 weken de eindafrekening sturen en dan de gemiste incasso's daarop verrekenen dus ben erg benieuwd. ik heb t zo druk gehad met de beeb dat ik er niet aan heb gedacht t schoot in eens in me hoofd van huh geen essent . veel liefs mieke
je kunt het beste een ander zoeken! Essent is een verschrikkelijk bedrijf! wij hebben alleen maar trammeland met de essent! en als je erachter aan belt snauwen ze je ook gewoon af! liefs
ja ik heb ook al een aantal dingen gelezen bij radar enzo ppppfffffff ik heb daar zo geen zin in ik zat er nu dus ook over te denken een andere leveracier te zoeken maar welke veel liefs mieke
wat slecht van Essent zeg! En balen dat je dus nu door hun schuld een hoge rekening in een keer krijgt!
nou moesje gelukkig worden de maanden april mei en juni in de eindafrekening opgeteld en verrekend met t nieuwe maandelijkse termijn bedrag zeg maar . tenminste als ze t nu wel goed gaan doen en ik alles binnen 2 weken binnen krijg. ze gaan mij echt niet proberen t bedrag in 1 keer in mn schoenen te schuiven hoor anders zet ik er de rechtsbijstand op t is misschien wel een beetje stom van mij dat ik er nu pas achter kom maar na de bevalling enzo en met ons beebje stond ik er ff allemaal niet bij stil liefs mieke
ik ben overgestapt op go energy en heb ook al 4 maanden geen rekening gehad,ben ook al 4 maanden aan het bellen waar die rekening nou blijft. wil weer terug naar eon maar zit nu aan een contract vast dus dat kan niet.
ik heb er eigenlijk ook nooit problemen mee gehad. ja heb heel lang moeten wachten op me jaarafrekening maar omdat ik geld terug kreeg heb ik niks gemerkt van de 2 maanden die ze daarvoor niet afgeschreven hadden. wat ik wel raar vond is dat ik in dit huis in nov 2005 kwam wonen en toen van 2005 een jaarafrekening kreeg van ruim 300 euro, ik heb dit toen wel betaald maar hadden ze dit wel op mijn moeten verhalen vraag ik me nog steeds af ik woonde er immers maar net een maand en heb meteen vanaf nov 2005 elke maand ook gewoon een bedrag betaald. ik heb er toen geen werk van gemaakt maar omdat ik dit jaar ineens geld terug kreeg vind ik dit wel heel raar want betaal nog steeds het zelfde per maand
Wij hebben totaal geen problemen met Essent en ook nooit gehad! Gelukkig maar! Houden zo! Liefs Marjo
Hier ook geen problemen met Essent (automatische incasso en netjes 2 keer verhuizing geregeld), maar heb er via de media wel vaker klachten over gehoord. Maar veel andere maatschappijen schijnen ook niet zo geweldig te zijn...
Hier ook bij Essent. We hebben er eigenlijk nog nooit problemen mee gehad. Wel iets vreemds bij het invullen van de meterstanden op internet. Toen ik de stand van teller 2 invulde kreeg ik de melding dat ik de stand na moest kijken omdat hij volgens hen erg laag zou zijn. Klopte dus ik klikte verder. Kreeg ik toen de melding dat we heel veel stroom gebruikt zouden hebben....ik snap er niets meer van. Ben benieuwd wanneer we de eindafrekening krijgen en wat het voorschot voor het komend jaar is.
Die problemen zijn bij Essent bekend. In het Zuiden schijnt het erger te zijn dan in het Noorden. Er wordt overigens aan gewerkt om dit op rit te krijgen. De andere afdelingen werken prima. Mijn partner is een redelijk hoge pief bij Essent. Maar in het storing en onderhoudsverhaal. Vandaar deze inside informatie...
Hier ook problemen met Essent... Sinds we verhuisd zijn... Ik kwam er op een gegeven moment achter dat we nog nooit een voorschot betaald hadden en geen eindafrekening gehad hadden en sowieso ons voorschot véél te laag stond... Gevolg, ik betaal nu 300,00 per maand (voor een 2-persoons gezin)
Succes met Essent! Wij hebben er veel problemen mee gehad toen we zijn verhuisd. Een goede tip: Bel die mensen van Essent `s ochtends door de week. In de ochtend maak je de meeste kans om daadwerkelijk mensen van Essent te spreken met kennis van zaken van het hoofdkantoor. Bel je `s middag`s, `s avonds of in het weekend dan heb je hele grote kans dat je contact krijgt met het callcenter ergens. Deze mensen weten daadwerkelijk niet waarover ze praten. Ze zijn ongeduldig en vertellen onwaarheden. Zelfs de mensen van het hoofdkantoor zijn niet te spreken over de callcenter medewerkers van Essent.
Toen wij net in ons vorige huis woonde, moesten we uiteraard ook elke maand een voorschot betalen. Na 4 mnd kwamen we erachter dat we maar 3 euro per maand betaalde Dat hebben we geweten met de eindafrekening! We moesten toen zo'n 900 euro bij betalen
Pppfff ik weet er alles van. Wij hebben ook ellende met Essent. Ze sturen de rekening van vorig jaar nog steeds door naar ons eerste adres in Breda. Nu kregen we ineens deurwaarderkostens erbij en wij snapten er niks van. Dat komt omdat ze dus alles naar t verkeerde adres hebben gestuurd en wij door hadden gegeven dat we verhuisd waren. We kregen zelf dar gewoon post maar ook gingen de rekeningen door op t oude adres. Dus we zouden ff moeten betalen voor die nieuwe bewoners! NO WAY! En wat die verbruiken weet ik niet maar jezus wat en kosten joh! Ze noemde de bedragen op die wij tot aan maart hebben verbruikt op het oude adres... We waren er al half decmber weg..... DUH....klopt dus van geen kanten. En dat terwijl we onze post van essent ook gewoon op t nieuwe adres kregen. Dus ik had gebeld en zei ze; Ja maar U reageerd niet op de acceptgiro's Ja dat klopt zei ik want ik woon daar sins half december niet meer en als je even goed in die pc van je kijkt zie je dat er 2 dezelfde gezinnen op 2 adressen wonen wat al niet klopt! Ze deed echt mega bot aan de telefoon en het was kortom MIJN schuld zei ze Dus nu kan ik een brief gaan schrijven want ik weiger die kostens van de huidige bewoners te betalen! Lang leve Essent