Dag dames. Vroeg me af of er hier ook dames zijn die aan art journaling en/of mixed media doen? Ben er sinds kort mee begonnen, maar moet nog veel leren. Het lijkt me dan ook leuk om hier met wat dames te kletsen en ervaringen uit te wisselen. Zit ook op het aj forum maar daar is het erg rustig. Dus wie doet er nog meer aan deze leuke hobby?
Art Journaling en Mixed Media :: Index Hier vind je er een heleboel info en voorbeelden over. Lijkt het je wat?
Krijg de link er niet werkend op maar via google is er een hoop te vinden https://www.google.nl/search?q=art+journal&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&client=safari
Tijd is wel handig ja maar veel materiaal hoef je er niet voor te hebben. Dat maakt het extra leuk. Met alleen een papieren wat stiften/potloden, verf enz kom je al een heel eind. @lexie nee jij ook? Wat zeg je me nou
Oh zou wel iets voor mij zijn! Ben alleen bang dat ik er niet genoeg tijd voor vrij kan maken om het naar mijn zin te maken.. Ga het in ieder geval onthouden en wie weet eens wat losse dingen creëren en dan later verwerken tot een geheel.. Vind het echt erg leuk!
ziet er wel gaaf uit zeg! leuk ook alleen ik ben niet echt zo'n creatief typje en vind ook altijd dat ik daar geen tijd voor heb hahaha maar vind t wel gaaf
Oh leuk Ik scrap af en toe een beetje half, want door tijdgebrek krijg ik nooit iets af. Dit lijkt me dus ook erg leuk!
Het is een echte aanrader hoor. Heb zelf ook heel lang gescrapt maar dat voelde toch nog een beetje als bepaalde dingen moeten en hierbij mag echt alles