Arthrose en zwangerschap.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anitaV, 18 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anitaV

    anitaV Lid

    6 jan 2006
    47
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Schoonhoven
    Hallo allemaal,

    Misschien heeft iemand hier evaring mee. Ik heb arthrose in mijn handen. Ben nu heel pril zwanger. Maar sinds twee weken heb ik hier veel meer last van dan normaal. :(
    Mijn handen doen echt dagelijks pijn. Normaal heb ik wel een beetje last, met name als ik teveel heb gedaan. Maar de laatste tijd heb ik er veel last van zonder dat ik te veel met mijn handen heb gedaan.

    Wie weet hoe dit komt? En kan ik er wat tegen doen? Normaal als ik erg veel last heb mag ik de pijn wat onderdrukken met ibuprofen alleen dat mag je met zwangerschap niet gebruiken!!

    Wie heeft er raad of ervaart dit ook zo?

    Liefs van Anita
     
  2. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Hallo,

    Op mijn werk (ben doktersassistente) adiveseren we mensen vaak glucosamine.
    Kun je kopen bij apotheek. Duurt ook wel een paar weken voordat het werkt maja.
    Heb ik ff voor je nagezocht op internet.
    Op de ene site dat je het niet tijdens zwangerschap mag gebruiken, en op een andere site staat dat je het niet in het begin van de zwangerschap mag gebruiken.

    Hopelijk heb je hier (later) iets aan.

    De enigste pijnstiller die je mag gebruiken als je zwanger bent is paracetamol.
     
  3. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hoi anita, ik heb last van een carpaal tunnel syndroom in mijn linker pols en sinds ik zwanger ben heb ik er ook meer last van, alleen ik had het idee dat dat niets te maken had met de zwangerschap al weet ik dan niet waar het wel vandaan komt, sterkte en inderdaad paracetamol kan wel.
     

Deel Deze Pagina