Mijn man vind een naam leuk en ik vind een naam leuk! Hij had nog wel bedacht om deze 2 namen voor nu te houden en dan op het moment van geboorte te beslissen! Nou niet dus! Krijgen we dan hetzelfde meningsverschil nog een keer.. hahaha Ik ben heel benieuwd naar jullie eerlijke mening! Zeg vooral wat je denkt!
Ik kies dan voor Emily. Wat ik wel grappig vind: het zijn twee heel verschillend soort namen. Ik kan me voorstellen dat jullie best ver uit elkaar liggen qua namen, of niet?
Ja we liggen redelijk ver uit elkaar! En we vinden ook nog eens allebei niet veel namen leuk! We hebben nog wel even maar ja voor je het weet zijn die maanden alweer voorbij! Mijn man vind Manoah te apart. terwijl ik dat juist leuk vind, het is niet standaard. Ik vind Manoah stoer, apart maar toch makkelijk uit te spreken. Emily vind ik op zich ook wel leuk maar het heeft nog niet echt de "JA" voor mij. Het moet wel een naam zijn die internationaal uitspreekbaar is maar ook makkelijk in het nederlands. Een hele klus! hahaha
ik vind beide namen eigenlijk niet zo mooi. Manoah vind ik te verzonnen, te apart... En Emily vind ik te tuttig
ik heb ook voor Emily gekozen. Dat vind ik een erg mooie naam. Eventueel ook als 2e naam altijd mooi. Over manoah, reacties dat het verzonnen lijkt : Het is zelfs een bijbelse naam - officieel een jongensnaam geloof ik. De vader van Simson/Samson. Als je op de namenteller kijkt, zie je dat hij aan jongens en de laatste jaren ook aan meiden wordt gegeven. Ik vind het persoonlijk echter ook een jongensnaam - niet mooi dus voor een meisje.
Emily! Zo had onze dochter bijna geheten...is toch Emma geworden. Vind het nog steeds een leuke naam.
Onze dochter heet Noa, alle variaties daarop vind ik zelf niet mooi (Djanoah, Manoah enz), maar dat is een kwestie van smaak. Emily vind ik van deze 2 namen mooier.. Is Emma geen optie? Dat vind ik ook nog altijd een leuke naam. Maar nogmaals van deze 2 zeker Emily.
Mee eens. Manoah vind ik niks. En eerder een jongensnaam dan een meisjesnaam. Doe dan Noa, dat is mooi!