Ik bedacht me net dat ik wel weer zin had in een lekker actief whatsapp clubje met leuke meiden 😄 Vind jij dit ook een leuk idee dan mag je hier reageren of per pb 😊
Misschien leuk als ik even wat over mezelf vertel 😊 Ik ben Talvi,27 jaar en ik kom uit Groningen. Ik woon samen met mijn vriend en onze dochter Jamila van 2 jaar. Mijn hobby's zijn lezen,leuke dingen doen met mijn gezin en vriendinnen,films en series en ik ga binnenkort beginnen met skeeleren. Oh en we hebben 5 katten 😁
Super leuk! En vooral gezellig. Ik zal een pb met mijn nummer sturen naar de topicopener. Even kort over mezelf: Ik ben 28 jaar moeder van drie zoontjes waarvan de jongste 16 augustus is geboren. Ik ben getrouwd en heb een huishouden met twee katten. Daarnaast heb ik de knoop doorgehakt en ben ik een bewust thuisblijfmoeder om volledig voor mijn zoontjes te kunnen zorgen. Mijn hobby's zijn leuke dingen doen met vriendinnen, kletsen, series kijken en activiteiten ondernemen met de kinderen.
Lijkt mij wel leuk, maar heb niet altijd tijd om te kunnen reageren. Kan ik wel na mijn werk lekker nalezen als er veel gekletst wordt!