Zo was ik 2 weken terug aan 't einde van mijn Latijn,en zo... ben ik weer heel veel wijzer geworden. Voor wat betreft de financiën heb ik de Ombudsman ingeschakelt,en mijn verhaal gedaan...alles is uitgezocht,en wat bleek,ik heb dus idd veelste weinig aan uitkering gehad. De nabetaling volgt binnen 2 werkdagen zeiden ze(gisteren) dus het zal a.s maandag wel op m'n rekening staan... Ben aan de opleiding begonnen(snuffelstage zeg maar)En het bevalt me prima,heb een leuke stageplek,althans die afdeling dan,qua bewoners en collega's,en in die 2 weken dat ik gewerkt heb,al heel wat geleerd(m'n grijze massa werkt nog goed dus ) Kortom,'k zit een stuk beter in m'n vel al
Ja het was wel even wennen allemaal,omdat ik natuurlijk nu al aanzienlijk meer uren draai nu dan met mijn vorige baantje,maar straks met die school er bij zal het best ff pittig worden allemaal,maar ik heb er ook onwijs veel zin in,heb nu dagdiensten maar per 1 nov.ga ik ook volgens rooster werken dus komen er de avonddiensten&weekenddiensten er bij. Je bent nooit te oud om te leren zeggen ze,en dat is echt zo
Oooow meissie dat is heel goed nieuws Terugwerkende kracht kan je alles netjes betalen En helemaal top dat je met je stage bent begonnen Bevalt het een beetje
Ja het schijnen aardig wat centen te zijn dus kan sowieso de huur van okt.alsnog gaan betalen,en nog wat andere rekeningetjes. En,wat ook wel heel erg prettig is,de school van de kinderen(ze zitten op dezelfde school)heeft een kwijtscheldings-regeling voor de minima/WSNP'ers. Dus dat scheelt ook al weer. Kan nu echt geen stress gebruiken meer met de opleiding straks. Stage bevalt me dus prima,kreeg vandaag nog van een bewoonster te horen dat ik zo veel geduld heb
En het OV naar mijn stage en school kost me 0,0 Euro Abonnement gekregen van het Reïntegratiebedrijf/Gemeente.