Artikel: de helft van alle vrouwen heeft pijn bij het vrijen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door tinnecat, 6 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.862
    19.272
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Als tiener had ik ook geregeld pijn. Soms ook wel omdat we ... ehm... te fanatiek waren. En ik heb na de geboorte van onze oudste zoon zeker een jaar pijn gehad bij het vrijen. Het is wel goed gekomen uiteindelijk. Maar ik herken er wel een deel in, dus.

2. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Geen idee. Ik weet dat het bestaat, een vroegere vriendin heeft het ooit eens gekregen van de ha, zij was te strak gehecht na de bevalling.

sillies vindt dit leuk.
  3. Fantykoekie

Fantykoekie Fanatiek lid

18 jul 2018
    3.009
    4.008
    113
    Vrouw
    Hier jaren pijn gehad . Ook vaginisme maar is gelukkig helemaal verdwenen. Daarna pijn na de seks maar dat kwam omdat we wat in te halen hadden .:roflmao:
    Maar vaginisme is echt verschrikkelijk om te hebben. Hoop dat het nooit meer terug komt.

4. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.030
    6.778
    113
    zuid-holland zuid
    Mijn eerste vriendje was reusachtig groot geschapen... omdat hij de eerste was had ik het niet zo door, maar hij is echt een carrière in de p-industrie misgelopen. Hij deed me altijd pijn, en ik durfde er niks van te zeggen omdat hij veel ouder was en cool en stoer.:rolleyes::confused:
    Na de bevalling van mijn eerste had ik een lelijk litteken van een forse knip, die was gaan ontsteken, dat is jaren echt pijnlijk geweest. De gyn heeft er wel naar gekeken en wild vlees aangestipt, maar verder wilde ik toch vooral dat iedereen er vanaf bleef. Nu sinds een jaar of 2 voel ik er weinig meer van, godzijdank.
    Maar dat penetratie pijnlijk is voor een groot deel van de vrouwen, ja ik kan het me levendig voorstellen , maar gelukkig is er meer dan penetratie alleen.

Siepie85 vindt dit leuk.
  5. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Ik herken het helaas ook. Vooral diep stoten en sommige standjes waarbij je dus dieper komt sla ik liever over.
    Mijn huidige partner is altijd ontzettend begripvol geweest, hij is ook de eerste die een orgasme heeft weten opwekken.
    We doen het uiteraard niet dagelijks.
    Ik ben er mee naar de huisarts geweest en die heeft me doorgestuurd naar de gyn. Wat tips gekregen maar dat hielp allemaal niets. Voor mijn man vind ik het vervelend, ik zou het liefst ‘gewoon’ regelmatig gemeenschap hebben maar van mij hoeft het niet zo nodig.

sillies vindt dit leuk.
  6. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Helaas herkenbaar. Mijn baarmoeder ligt laag en kantelt ook nog eens vervelend rond menstruatie. Hierdoor zeer ondiepe vagina en is seks niet echt leuk meer.

Deel Deze Pagina