Klein ei-vraagje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lola2, 9 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Ha meiden,

As. vrijdag gaan ze mijn eitje (cyclusdag 13) meten...gaat dat via een inwendige echo of uitwendig? (ik denk inwendig) Ik ben dat vergeten te vragen...en ik merk dat ik het wel handig vind om het vantevoren te weten.

Thanks!

2. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Een FM doen ze inwendig.
    Bij ons zijn ze erg lief en stellen ze je op je gemak.

De kamer is niet zo verlicht , dus dat scheelt ook weer voor je gevoel. In tegenstelling met de IUI, daar hebben ze onwijs veel licht.

Succes!

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Inderdaad...tot je flink zwanger bent gaat alles inwendig...
    Heel veel succes!

4. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Ja, inderdaad zeker weten inwendig. Pas als je minimaal 8 weken zwanger bent, kunnen ze uitwendig iets zien, dus tot die tijd is het altijd inwendig. Het valt mee hoor, het is zo voorbij.

Succes! Hopelijk heb je een prachtig exemplaar! (ps ze meten je follikel he, het eitje zelf is te klein, dat is niet zichtbaar)

5. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Dank jullie wel! Grappig van dat licht! (of ik het vrijdag nog zo grappig vind is maar de vraag :( )

6. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Lola, doe anders een rok of een jurkje aan!
    Dan hoef je je niet helemaal uit te kleden en voel je je misschien wat minder naakt.

En inderdaad, het doet helemaal geen pijn en bij mij stelden ze me ook altijd heel erg op mijn gemak (hoewel dat nu helemaal niet meer nodig is na al die FM's die ik al gehad heb!).

't Gaat helemaal goed komen! Succes!

Deel Deze Pagina