Ontzettend moedig en dapper! Ik ben zeer benieuwd naar het artikel! Ik neem mijn pet voor jullie af dat jullie het als partners zo goed doorstaan! Het hele MMM traject heeft zo'n impact in een relatie.. Het is echt een beproeving Chapeau
Vriendin 1: Barbara nam afscheid van haar kinderwens - Vriendin.nl Voor de mensen die het blad niet kunnen of hebben😉
Kan niet alles lezen zie ik nu. Betty echt het stuk wat ik al heb gelezen raakt me al heel erg. Ik heb natuurlijk je verhaal gelezen hier op het forum. Ik had gehoopt dat het uiteindelijk wel zou lukken. Het spijt mij dan ook dat dat helaas niet zo is gegaan. Dikke knuffel voor jou💋
Dapper dat je jullie verhaal hebben vertelt! In mijn ogen is het goed om ook dit soort berichten te publiceren en lezen, dat zo'n grote droom van velen toch soms helaas niet uit mag komen en dat hier zeker wel over gepraat mag en hoort te worden!
Haha, bedankt. Ga er bijna van blozen. Kun je je voorstellen dat ik me stiekem nog het meest druk maakte over die foto's Normaliter maak je in een kroeg met vriendinnen 30 foto's, waarvan er 29 direct afgekeurd worden en de ene die mag blijven die krijgt 3 filters alvorens hij op Facebook mag. Nu ging ineens iemand foto's van mij maken die ik niet mocht zien en ze gingen voor mij besluiten welke er in het blad kwamen. Ik had echt nachtmerries over dat ik er niet uit zou zien
haha, volgens mij zou je er zelfs met een jute zak aan prachtig uitzien! Een mooi artikel en inderdaad goed en dapper dat je je verhaal hebt verteld. petje af!
Wat ben jij een prachtige vrouw zeg, wauw! En ontzettend mooi/moedig stuk. Kan niet alles lezen, helaas, maar het stukje wat ik gelezen heb vind ik al zo knap!
Vind het zo onwijs knap. Het interview en de keuze. Het wil hier ook maar niet lukken. Maar de stap tot het zeggen: wij blijven met zijn 2en en kunnen daarmee gelukkig zijn, dat lukt mij echt niet. Je bent echt een topper!
Ik heb je verhaal gelezen. Heel indrukwekkend. Goed van je dat je een keus hebt gemaakt voor jullie zelf. Al zal je hart niet altijd op een lijn liggen met je hoofd. Dikke knuffel