Is dat jouw foto bij het artikel op de website? Wat ben je een mooie vrouw zeg Ik heb je verhaal gelezen, en ongelofelijk waar jij doorheen bent gegaan. Dikke knuffel!
Ik heb hem ook gekocht (dit is waarschijnlijk het best verkochte nummer dit jaar ) Mooi stuk, lange weg die jullie hebben afgelegd, dappere beslissing om te stoppen. Heel fijn dat jullie nu gelukkig zijn En ik vind jou ook een prachtige vrouw!
Ik heb alleen nog maar de site gelezen. Ben wel benieuwd naar het hele verhaal, dus ik ga 'm ook kopen. Ik weet zeker dat er veel vrouwen zijn die kracht putten uit jouw verhaal. Heel dapper dat je het hebt gedeeld. En de foto is heel mooi, je ziet er prachtig uit
Stukje op de site even gelezen en dat is al heel mooi! Super goed dat je dit wilde en kon doen! En idd wat ben jij een prachtige vrouw!
Wat knap dat je dit hebt verteld. Ik ga het zeker kopen. Kan iemand mijn hef linkje van de site met hef verkorte artikel sturen? Kan hem niet vinden
KNAPPE KANJER!!! 😘 Ik kan hem helaas niet kopen hier dus ook alleen het stukje van de link gelezen. Maar ik weet honderd procent zeker dat je de harten van vele 'lotgenoten' zult raken met dit artikel en hen hierdoor weer een srukje verder kan helpen met hun verwerking. Heel lief en onbaatzuchtig van je. Ik wens jou en je man heel veel sterkte en kracht toe, het zal niet altijd makkelijk zijn. Maar je hebt geen kinderen nodig om een mooi en zinvol leven te leiden dus pluk de dag en geniet! (Makkelijker gezegd dan gedaan, I know.) xx
Wauw wat ben je mooi en vooral sterke vrouw. Heb mijn tranen in mijn ogen je verhaal gelezen het ontroerde me enorm. Ik hoop dat ooit al je dromen mogen uitkomen