artikel in ouders van nu

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door guppie81, 19 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    In de ouders van nu staat altijd een collumn van een verloskundige. Vind ik altijd erg leuk om te lezen, ook omdat ze net een baby heeft gekregen.

Vandaag ging het over een stel dat na heel veel behandelingen eindelijk zwanger was geworden en het werd een miskraam. Phoe wat heftig! Ik had de tranen in mijn ogen staan. Ik realiseerde me ook pas dat het beroep van een verloskundige wel heel heftig moet zijn, dat dit soort dingen natuurlijk vaker voorkomen... :(

2. ik denk dat het nog heftiger is als je zelf die behandeling moet ondergaan en dan een miskraam krijgt ;)

3. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Dat soort dingen is altijd verdrietig! :'(

4. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Als je het zelf meemaakt is het aller ergste natuurlijk. Toch denk ik wel dat het ook voor een VK soms niet makkelijk is om regelmatig dit soort dingen mee te maken. (niet te vergelijken met wanneer je het zelf mee maakt natuurlijk!)

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ja ik had ook niet de tranen in mijn ogen omdat ik het zo zielig voor de verloskundige vond...

6. Ik heb het ook gelezen en het greep mij inderdaad ook aan. Heb het ook mijn vriend laten lezen. Erg heftig.

7. Milla

Milla Niet meer actief

Het lijkt me inderdaad een beroep waarbij geluk en verdriet soms heel dicht naast elkaar liggen. Ik wilde de OVN deze week toch al aanschaffen, dus ga dat stukje nog lezen.

8. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Ook ik moest huilen...en inderdaad, voor het stel die het weer niet gegund was.

9. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    En wat dacht je als een VK of GYN. een fout maakt en de baby er gehandicapt door wordt. Hebben ze ook een schuldgevoel waar ze nooit meer vanaf komen lijkt mij.
    Of dat een baby dood geboren wordt, of als je kraamhulp bent en het babytje waar je voor zorgt overlijdt.
    Dan heb je een verschrikkelijk beroep als je dat mee maakt.

Deel Deze Pagina