Vorige week ontdekte ik een leuke site (www.koterkado.nl) waar je allerlei artikelen kunt bestellen met de naam van je kindje erop. Heb er meteen iets besteld omdat ik het gewoon heel leuk vond alvast iets tastbaars te hebben met z'n naam erop. Kreeg het vd week in huis en het is heel gaaf om de naam in het echt te zien. Voelde goed Nu vertelde ik dat vandaag aan iemand en die zei: Oh, dat had je niet moeten doen. Dat brengt ongeluk. Moet je pas doen als ie geboren is. Nou, ik had meteen een rotgevoel Wat vinden jullie?
Ik vind het een heel erg leuk idee! En bijgeloof heet niet voor niks bijgeloof... Misschien ga ik dat ook doen...als we het eens zijn over de namen...
Nee joh. Het is inderdaad maar bijgeloof. Ik ga eens op de site kijken, misschien ga ik ook wat bestellen (op het moment dat hubbie en ik het eens zijn over de naam, hehe).
Heb zelf ook al een overtrekje en een speendoekje met de naam erop in huis...kon zelf ook niet wachten
Oh erg leuk hoor. Ga er eens op kijken. Had zelf ook een leuke site door gekregen, van mijn moeder: http://www.tjs-borduurstudio.nl Ze kan geweldig borduren en is ook niet duur. Wat betreft het ongeluk brengen van.... Lijk met inderdaad onzin. Niet in geloven en ja al zeker niet rot over voelen.
bijgeloof!!! nee hoor dat brengt volgens mij juist geluk. Dan krijgt het juist meer vorm. Ik heb zelf altijd het gevoel, als je het jezelf in kan beelden, dat je het dan juist voorelkaar kunt krijgen. Leuk idee zeg, ik ga straks ook even kijken. Nu nog niet voormezelf, maar misschien ook wel ergens midden in de zwangerschap( als alles goed gaat )
Helemaal LEUK! Ik weet zeker dat zodra ik weet wat het is ik ook zoiets ga doen Trek je er niks van aan, dat soort mensen vinden het blijkbaar leuk hun eigen negatieve gevoelens over te brengen op anderen, heb je helemaal niks aan en het zegt vooral ook iets over hun zelf! Geniet lekker van je beebiespulletjes!
hihi Eve... dank je wel.... nu ga ik nóg meer geld uitgeven aan onze kleine meid hahaha! Wat een leuke site zeg! Echt super! Heb nu een mutsje en een spenenketting in mijn mandje... maar heb het idee dat er nog wel meer bij komt hahahaha! Liefs Wendy
Ik heb voor Astrid toen het label label doekje gekocht met haar naam. Ze was helemaal wezeloos van labels (veel baby's overigens, dus misschien leuk om nu al in huis te hebben ipv tegen de tijd dat ze er bijna op uitgekeken zijn haha)
bij die site die bovenin genoemd word is die te koop! wat ik ook leuk vind, maar dan om zelf te doen. met textielverf en dan zelf op een lakentje een naam of leuke tekst zetten. ook leuk om als cadeau te doen. moet je wel een beetje handig zijn! [/i]
Als je met naam erop wilt dan bij www.koterkado.nl. Wil je zonder naam dan is ie te koop bij verschillende babyzaken. On line ook bij allerlei sites. Type maar es label label in bij Google. Als je een 'nepper' wilt dan op www.misslittle.nl. Succes!
Ha Eve, Ik zou me niets aantrekken van bijgeloof! Je laat vooral zien hoe welkom jullie kindje is met zo'n persoonlijk cadeautje! Liefs, Cleo PS Wat een leuke site trouwens en die tip van label label ook super! Ik kan bijna niet wachten tot ik me helemaal gek kan gaan shoppen