Misschien voor de nieuwe meiden alsnog een leuk/goed artikel om te lezen! Ik heb een foutje gemaakt .... Ze heeft er wel twee teruggeplaatst gekregen
Zo, zij weet het echt goed te omschrijven! Ontroerend gewoon. En geweldig te horen dat ze zwanger is, bedankt voor de info Elmo! Ze heeft het in haar artikel over de domme opmerkingen die andere mensen maken. Opmerkingen die we allemaal wel kennen. Wat zouden die mensen zich schuldig voelen als we ze dit artikel laten lezen.
Dit is echt de vinger op de zere plek Zooo herkenbaar. Ik kreeg als reactie op mijn frustratie/ Verdriet Jammer dat je, je er niet overheen kunt zetten, dat zou het een stuk makkelijker voor je maken Pardon ? Greets Beeb
Bedankt allemaal lieve meiden, voor jullie ontroerende reacties op mijn column in Santé. Ik heb in de afgelopen jaren heel wat korte columns geschreven over dit onderwerp, en 'open zenuw' was een combinatie van een aantal daarvan. Bedankt ook voor jullie enthousiasme over mijn zwangerschap. Ik hoop met heel mijn hart dat jullie hetzelfde geluk mag overkomen! "Dema" alias "Elisa" (31 weken zwanger van een tweeling)
Dat van die open zenuw omschrijft in twee woorden de hele situatie... Mensen die zonder er erg in te hebben de gevoelige snaar raken. We lachen er mee maar diep vanbinnen doet het zo'n pijn. Eigenlijk is het leukste van deze column nog dat je nu weet dat de schrijftster zwanger is... Hier kunnen we ons allemaal aan optrekken (ik wil ook ). Thanks Elmo voor het ophalen van deze topic. Het is de moeite waard! Liefs, Marisha
Dema wat super dat je dit doet........... Ook ik ben diep geraakt door je column..... En als het zover is ga ik zeker je boek bestellen!