sorry hoor maar er moet me wat van het hard wat me nu al een paar dagen beetje boos maakt. er is een meisje,dat was nog vorig jaar een goede vriendin van me maar door haar jaloezie naar mij toe is dat overgegaan. achteraf beter ook maar nu.... sinds ze weet dat ik zwanger ben doet ze alles om aandacht op haar te krijgen. ze wist ook dat mijn vriend en ik trouwplannen hebben voor als alles gaat zoals we hopen dat het gaat eind 2007. we zijn dan niet verloofd in ze zin met ringen enzo,hij is geen ringdrager en mag niet ivm zn werk en ik tja,een ring denk ik dan... ook vinden we de volksmond verloofd niet echt klinken voor ons zeg maar haha. klinkt misschien vaag maar we hebben trouwplannen en thats it zeg maar voor ons,ons kindje is ons verlovingskadotje zeiden we al tegen elkaar maar nu... die oude vriendin van me heeft dit dus gelezen op het andere forum waar ik kom,en zij ook,zo hadden we elkaar ook leren kennen via dat forum. ik had daar dus verteld dat ik en zwanger ben en mn vriend en ik willen gaan trouwen(had expres geen datum gezegd omdat we die nog niet zeker weten hebben) nu kwam ik dit weekend daar op het forum en wat lees ik... het topic heet TROUWEN! ik begin te lezen en zie foto's,een glas champagne,2 gelukkige mensen(en gelukkig ook natuurlijk,ik gun t haar van harte) en 2 handen met een ring. ze heeft het alleen maar over trouwen,zodra ik in mijn topic over mn zwangerschap begin,heeft zij het over haar trouwen enz... ze wil alle aandacht op haar eisen krijg ik het gevoel... wat moet ik hier nu van denken? is ze nog steeds jaloers op me of lijkt dat maar zo> misschien maak ik me weer druk om niks hoor maar het zit me gewoon totaal niet lekker,aangezien ik weet hoe ze is. ze is gemeen,sneeky en nu doet ze dit. opeens is ze verloofd,rats boem! vandaag of morgen lees ik dat ze zwanger is denk ik daar ga ik echt niet raar van staan te kijken. ppfff of het zijn mn hormomen die me zo maken of mn gevoel is echt juist en dit is gewoon jaloezie van haar uit. het lijkt er een beetje op dat ze me na doet en dat is al een tijdje zo zo ppff dat is er ff uit... wat denken jullie als julie dit zo lezen? liefs,Denise
Ach meissie laat haar lekker gaan. Je weet dat het bij jou werkelijkheid is en bij haar is dat niet het geval. (waarschijnlijk) Zo moet je maar denken. Ze is gewoon lekker jaloers. Geniet van wat je hebt en laat haar lekker links liggen...
ha kan me wel voorstellen dat je daar boos over word. Maar trek het je niet teveel aan. Misschien kijkt ze tegen je op en moet ze daarom die dingen doen, om bij te kunnen blijven. Misschien is ze neit zo gemeen en zo, maar juist heel onzeker, juist onzekere mensen reageren zo. Want zo hebben ze het gevoel er meer bij te horen, of dat ze indruk maken. Ze hebben alleen niet in de gaten , dat als je normaal doet je al gek genoeg doet ( bij wijze van spreken) Dat jij je daaraan ergert kan ik me goed voorstellen, maar goed ik zal me er verder niet te druk om maken. Straks verteld ze dat de bruiloft off is ofzo, omdat die er nooit zou komen ( maar dat word er vast neit bij vermeld ) Geniet van je eigen zwangerschap, jullie "grote" wonder, en jullie bruiloft eind volgend jaar, dat is immers het enige wat echt belangrijk is! Groetjes
Als ik jouw verhaal goed gelezen heb dan is het geen vriedin meer an jou, ik heb dus zoeits: waar maak je je druk om?? ?Ik denk persoonlijk echt NIET dat iemand gaat trouwen om jou een hak te zetten of omdat ze jaloers is op jou. Trouwen doe je niet voor de aandacht die je krijgt etc. Dat geloof ik dus niet. Datzelfde geldt natuurlijk ook voor als zij mogelijk zwanger zou raken. Dat doe je heus niet om de aandacht of om iemand te pesten. Ik zou zeggen: laat lekker waaien en concentreer je lekker op je kindje en al het moois dat komen gaat voor jullie drietjes. Steek er geen negatieve energie in......
Lekker laten gaan! ze is al jouw energie niet waard die jij erom verspeeld! geniet van je zwangerschap!!
uhmm... das niet waar hoor.. ik ken genoeg meisjes die voor aandacht zwanger zijn geraakt..!!! waren niet al te slimme meisjes... maar tis echt waar... en als je al zo verknipt bent, doe je dat ook met trouwen... ze zal vast van die jongen houden.. en ik ken verder het verhaal niet... maar misschien dacht ze.. mmmm zij gaat nu ookal trouwen, is zwanger.. alle aandacht gaat nu naar denise... vind ze misshcien niet leuk.. dus gaat ze nu trouwen, tewijl ze eranders misschien langer mee had gewacht...!!! maja.... denise, ik zou me er verder niks van aantrekken, laat lekker gaan .. en ga lekker genieten.. !!!
jullie hebben idd gelijk ik moet me niet te druk maken om hoor. ik heb een leuk leventje en er staan mooie dingen op me te wachten de reden dat onze vriendschap echt kapot is gegaan omdat ze gewoon niet helemaal Ok is zeg maar. misschien beetje cru om te zeggen maar ze is nog psychisch in de war en dat zou haar gedrag kunnen verklaren hoe ze nu is. ze wou nog lang niet trouwen en nu ineens is ze verloofd weet je wel en dat kort na mijn bekend making enzo.. nja ik ga dan zitten denken en toen ging er even ene lichtje bij me branden... ze houdt zeker veel van haar vriend,dat weet ik zeker en ik gun haar verder ook al het geluk van de wereld maar ik vrees dat ze dit doet omdat ze merkt dat het met mij goed gaat en zij dat ook wil,zo was ze altijd al zeg maar... ze deed me al zolang na met vanalles! zelfs met kapsels en kleding! bijna eng zeg maar maar aan de ene kant zeker een eer dat ze aan mij een voorbeeld neemt haha! kan het ook positief bekijken aan de ene kant natuurlijk. mja ik maakme gewoon te snel druk en het zit/zat me gewoon niet helemaal lekker. ik moet me gewoon focussen op mn eigen dingen en leventje. niet druk maken,maar genieten!