Rekbare & Geweven draagdoek te koop!

Discussie in 'Draagdoeken' gestart door Suusjeuh, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Te koop, ivm steeds uitbreidende verzameling:

Rekbare draagdoek van "Je porte mon bebe" kleur lila en grijs. Met een handige 'pocket' voorop.

Knuffelzacht en ideaal geschikt voor pasgeboren kindjes. Doordat je de doek kan voorknopen, schuif je je baby er zo in en zit ze heerlijk tegen mama aan. Ik heb mn kraamperiode gewoond in de doek, had hem hele dagen als een soort 2e trui aan en uren lang mn kindje bij me. Nu draag ik alleen nog maar met geweven doeken en mag deze naar een nieuw baasje. Lang bruikbaar, maar het fijnste voor kleintjes. Let op; alleen voor op je buik te dragen geschikt!

Nieuwprijs was 80 euro. Doe een reeel bod!

Geweven draagdoek. Een zomerdoek van Calin Bleu, maat L dus zo'n 5 meter lang. ( Ik heb zelf maat 46-48 ) Ik heb hem zelf in de kleur "Coffee" geverfd, een heerlijk warme bruine kleur. De doek is dun en goed ingedragen ( = zacht ) en ideaal om klein opgevouwen altijd bij je te hebben als drager, dekentje, verschoonmatje, omslagdoek, knuffeldekentje. Doordat hij geweven is, is hij geschikt voor rug, buik en heup dragen. De doek is niet te warm dus fijn voor zomerse temperaturen, of 's winters in huis of onder een draagjas.

Nieuwprijs was ca 50 euro. Doe een bod!

Kleine lettertjes; doeken zijn onbeschadigd en in goede staat. Verzendkosten zijn voor de koper. We hebben huisdieren maar die dragen we niet met doeken.

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    En hier de Calin Bleu

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.182
    113
    Brabant
    wahahaha, we hebben huisdieren, maar die dragen we niet in doeken. ge-wel-dig!!!

sorry, zoek wel een doek, maar liefst een hele, hele mooie meisjes kleur... hoe heb je hem geverfd?:)

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Je kan de calin bleu verven! Met textielverf, in de wasmachine. Hij is naturel van kleur en je kan hem dus eventueel ontkleuren en roze verven. Ik wil het ook gerust voor je doen ;) Roze, paars?

Deel Deze Pagina