Hallo, Weet iemand toevallig of en waar je een proefpakketje babyvoeding kan ophalen/aanvragen? Ik ga borstvoeding geven, maar "moet' voor de zekerheid een beetje flesvoeding in huis hebben. Ik vind het zonde om een grote bus te kopen en het vervolgens niet te gebruiken. Wie o wie kan mij helpen?
Je kunt in de supermarkt vaak ook wel pakjes van 200cc kopen(misschien per 2 pakjes). Daar kun je ook wel een paar dagen mee vooruit. Mocht je niks gratis kunnen regelen..
Hier verkoopt de dirx drogist die kleine pakjes. Inderdaad voor 2x voeding. Had ze hier ook gekocht. Uiteindelijk ben ik na 3 dagen al overgegaan op flesvoeding. Let wel even op de datum, want ze zijn soms niet zo heel lang houdbaar meer. Zijn van nutrilon trouwens die ik had
Waarom moet je voor de zekerheid wat extra in huis hebben? Mijn meisje moest bij de geboorte gelijk bijgevoegd worden (omdat ze dysmatuur was) en ik had ook niets in huis. De kraamhulp vertelde dat elke kraamhulp altijd wel een klein pakje voeding bij zich heeft die je kunt krijgen mocht dit nodig zijn.
Gratis samples etc zijn altijd voor opvolgvoeding, voor voeding tot zes maanden mag geen reclame worden gemaakt.
Denk dat het afhankelijk is van de organisatie. Want hier stond het op de lijst wat je in huis moet hebben voor het geval dat.
Nutrilon HA met drie sachets. Hier te koop bij Jumbo of Etos. Kraamzorg heeft ook kleine verpakkingen en de verloskundige ook. Hier hoefde het niet in huis te zijn. Werd ook niet geadviseerd door de kraamzorgorganisatie. Als het echt nodig is, is het gauw genoeg gehaald.