Bloedverlies tijdens stimulatie fase

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Palmpje, 20 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.604
    6.567
    113
    Vrouw
    Ik ben op zondag 11 januari begonnen met het spuiten van de hormonen en ik heb sinds vandaag wat bloedverlies. Dit heb ik nog niet eerder gehad tijdens de stimulatie fase. Komt dit vaker voor? En zou het kwaad kunnen? Ik heb vandaag ook wat meer krampen dan de dagen ervoor, maar dit zou ook door de hormonen kunnen komen.

    Heb morgen de eerste follikelmeting dus kan het dan sowieso vragen. Maar ben nu toch wel benieuwd!
     
  2. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.604
    6.567
    113
    Vrouw
    Helaas geen goed nieuws. Je hoort niet te bloeden tijdens de stimulatie fase. Ben inmiddels gewoon ongesteld. De arts kon het ook niet verklaren! Er zit 1 follikel rechts en links niets. Deze poging wordt dus sowieso afgeblazen.
     
  3. DR87

    DR87 Fanatiek lid

    2 mei 2016
    1.127
    431
    83
    Hee wat gek! Ik heb bij mijn allereerste poging ook bloedverlies gehad. Dit scheen vaker voor te komen en gewoon doorgegaan met spuiten. Er was verder ook niets aan de hand en uit die poging zwanger geworden. Maar bij jou dus zeker weten een menstruatie?
     
  4. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.604
    6.567
    113
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie!

    De arts die ik vandaag had die vond het heel vreemd en kon niet verklaren waar het door kwam. Hij zei dat mijn cyclus zo in de war is ineens en dat de poging beter afgeblazen kon worden. Sowieso ook omdat ik maar 1 follikel heb. Misschien als ik meer follikels had, ik gewoon door kon gaan. Maar het bloeden dat hoort in ieder geval niet zei hij. Goed om te weten dat jij door mocht gaan en zelfs zwanger bent geworden van die poging! Al hoop ik dat mijn volgende poging gewoon zonder bloedverlies gaat ;)

    Het bloedverlies lijkt echt op een menstruatie. Ben erg benieuwd hoe mijn cyclus nu zal gaan zijn. Wil het liefst zsm weer door natuurlijk :)
     
  5. DR87

    DR87 Fanatiek lid

    2 mei 2016
    1.127
    431
    83
    Balen voor je zeg... mijn arts zei dat het vaker voorkwam en geen kwaad kan. Toen ik er op googlede zal ik idd meer mensen die dit hebben gehad, soort reactie op de stimulatie. De drie pogingen die ik afgelopen jaar heb gehad geen bloedverlies, dus het was eenmalig blijkbaar.
    Veel succes verder, hopelijk gaat de volgende poging voor je lukken.
     
    Palmpje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina