Arts gaat weg bij Vivaneo Düsseldorf

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door DR87, 11 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chokosoesje

    10 jun 2014
    15
    3
    3
    NULL
    NULL
    Eum ja, heb ergens de foto liggen zal het morgen posten. Ik typ nu vanuit bed, het is zo warm!

    Ik had in die 6 maanden verscheidene keren gevraagd hoeveel cryos ik nog had etc. Nooit werd daarop antwoord gegeven. En toen ik een afspraak had voor de tp, vonden ze het maar raar waarom de dode cryos niet geïnformeerd waren. En ik snap nog steeds niet waarom ze er 5 van de 6 eieren tot een blasto laten groeien en 1 direct invriezen. Ik vond het zo een zonde van die dode blasto cryos...maar goed. Ik wacht geduldig af tot er meer duidelijkheid is over Cuypers :)
     
  2. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Dat van die 5 van de 6 embryo’s door laten groeien is een beleid daar. Ze mogen van overheid niet meer dan 5 blastos in vriezer hebben. Overheid ziet een blastocyst al’als menselijk iets’ en een 2pn’er (zo noemen ze dat als die gelijk is ingevroren) niet.
    Vaak redden niet alle 5 dan een blastocyst stadium. Gebeurd dat wel dan overtreden ze niet de regels.

    Het is idd wel vreemd waarom daar geen duidelijkheid over gegeven is.

    Per 1 september gaat website de lucht in. Hoop dat dat ook echt gebeurd en niet op maandag 2 september.. ben verder niet nieuwsgierig ofzo hahaha wil graag weten waar ze gaan zitten :)
     
  3. DR87

    DR87 Fanatiek lid

    2 mei 2016
    1.124
    431
    83
    Vreemd verhaal. Ik begrijp het ook niet helemaal: na de punctie heb je wel te horen gekregen hoeveel (blasto)cryo’s er ingevroren waren en later bleken er een aantal daarvan dood te zijn? Of heb je nooit duidelijk te horen gekregen hoeveel cryo’s je had?

    Ik vind dit soort verhalen maar niks, vooral nu ik net gestart ben met de poging. Maar wat zou het zkh er aan hebben om zo met de cryo’s om te gaan?
     
  4. DR87

    DR87 Fanatiek lid

    2 mei 2016
    1.124
    431
    83
    Ja gaat wel goed, nu de zesde dag spuiten. Vrijdag eerste echo dus dan ga ik ervaren hoe de communicatie verloopt, wordt vervolgd ;)
     
  5. Chokosoesje

    10 jun 2014
    15
    3
    3
    NULL
    NULL
    Laat je aub niet gek maken door mijn eigen ervaring of hoe ik het heb mogen ervaren. Ik ben ook teleurgesteld natuurlijk na een MK en de overleden cryo blastos. Ze hebben niet geïnformeerd, of het nu door misscommunicatie is gegaan of door een ander reden, het was voor mij een punt welke verbetering nodig heeft.

    De dag na TP van twee verse blastos is aan mij verteld dat er 3 blastos zullen worden ingevroren alsmede de ene cryo die ze direct invriezen. In die 6 maanden dacht ik dat ik nog dus 4 cryos had, maar wat bleek: ze hebben de 3 blastos laten doorgroeien tot dag 6, maar die hebben het niet gehaald. En ik al die tijd denken dat die ingevroren zijn. Uiteindelijk had ik dus maar die ene cryo..

    Wat betreft de behandeling, de punctie, de testen etc de aandacht, zou ik nergens anders kunnen beleven. Ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe website en ik hoop dat we weer snel kunnen beginnen :)
     
    DR87 vindt dit leuk.
  6. DR87

    DR87 Fanatiek lid

    2 mei 2016
    1.124
    431
    83
    Ok ik snap het, bedankt voor je uitleg. Maar je gaf in je eerste bericht aan dat je van meerdere mensen hebt gehoord dat die eenzelfde situatie hebben meegemaakt? Of gaat dat meer over de communicatie dan over het verliezen van cryo’s?
    Ik blijf het allemaal spannend vinden hoe het straks gaat lopen..
     
  7. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Had jij nog een foto? Je schrijft: de dag na de TP van twee verse blastos kreeg je te horen dat ze er 3 hebben ingevroren. Dat is toch dag 6 zou je zeggen dan? En vervolgens zeggen ze dat ze de blastos hebben door laten groeien tot dag 6 en die het niet gehaald hebben, waarom laten ze je dan dag na TP weten (dus dag 6) dat ze er drie ingevroren hebben? Had je dat van secretaresse die daar werkt of arts zelf?
    Ik ben mega nieuwsgierig naar kliniek van Cuypers! Alleen al de afstand, denk persoonlijk dat wij er niks mee opschieten.. en wanneer starten..
    Ik krijg nog 1 TP in DD en kan elk moment mijn menstruatie krijgen (verwacht morgen). Dan ga ik mail sturen met 1ste menstruatie dag en dat ik contact opneem zodra ik LH piek heb.

    @DR87, focus je vooral nu op jezelf.. de ene situatie is de andere niet.. snap wel dat je het spannend blijft vinden, maar wie weet valt het mee.. denk dat ze even de draai moeten vinden nu de twee Cuypers weg zijn.. ze houden het allemaal echt wel in de gaten. Ik blijf duimen voor je!!
     
    DR87 vindt dit leuk.
  8. DR87

    DR87 Fanatiek lid

    2 mei 2016
    1.124
    431
    83
    Ja je hebt gelijk. De hormonen helpen ook niet mee ;)
    Hopelijk wordt jouw laatste cryo een succes!
     
  9. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Vandaag heb ik mail gestuurd naar DD met eerste menstruatiedag en eind van de middag mail terug gekregen!
    Had ook gevraagd naar kwaliteit embryo en dat is wel vaag. Aan de telefoon zeiden ze paar weken geleden een vroege blastocyst en nu zeggen ze een 4bc..... terwijl mijn embryo’s van vorige keer beiden 4bc was..
     
  10. DR87

    DR87 Fanatiek lid

    2 mei 2016
    1.124
    431
    83
    Ik ben hier niet zo thuis in, ik kreeg dit namelijk nooit te horen. Maar 4bc is dan minder goed dan een vroege blastocyste?
     
  11. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Beginnende blasto moet zich nog door ontwikkelen en 4bc heeft al basis gelegd. Wanneer die uit de vriezer kont kan kwaliteit weer anders zijn.. ik ga het gewoon op de dag van evt TP weer vragen kijken wat ze dan zeggen..
     
  12. DR87

    DR87 Fanatiek lid

    2 mei 2016
    1.124
    431
    83
    Ah ok ik snap m. Spannend, ben benieuwd..
     
  13. DR87

    DR87 Fanatiek lid

    2 mei 2016
    1.124
    431
    83
    Goede ervaring gehad gister. Nadat ik de echo uitslagen had doorgegeven werd ik ‘s middags gebeld door een oude bekende van de assistentes. Eigenlijk ging het precies zo als eerst, dus qua communicatie ben ik redelijk gerustgesteld ;)
     
    ZoWelkom84 vindt dit leuk.
  14. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Super fijn om te lezen! Geeft hè wel een geruster gevoel denk?
     
  15. DR87

    DR87 Fanatiek lid

    2 mei 2016
    1.124
    431
    83
    Jazeker. Morgen nog een echo in NL en de laatste ga ik denk ik naar Düsseldorf toe zodat ik arts ook even kan zien.
     
    ZoWelkom84 vindt dit leuk.
  16. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Spannend zeg!! Woensdag of donderdag punctie?

    Website nog niet online :(
     
  17. DR87

    DR87 Fanatiek lid

    2 mei 2016
    1.124
    431
    83
    Nee ik denk en hoop eigenlijk zaterdag of volgende week maandag. Vermoeden is dat de vorige twee keren de punctie te vroeg was, waardoor het resultaat van bevruchtingen zo slecht was. Dus nu bloedonderzoek erbij.

    Balen van de website, vermoedelijk dan toch pas morgen..
     
  18. Gingerspice182

    3 sep 2017
    12
    1
    3
    Vrouw
    Weet iemand ook een naam? Of het e-mailadres? Volgens mij had iemand hier die gekregen. Google levert niks op...
     
  19. Jill1983

    Jill1983 Lid

    2 sep 2019
    10
    3
    3
    Vrouw
    Ik zoek me ook kapot maar kan niks vinden... zo frustrerend!
     
    Gingerspice182 vindt dit leuk.
  20. Gingerspice182

    3 sep 2017
    12
    1
    3
    Vrouw
    Iemand hier op het forum had een e-mailadres gekregen?
     

Deel Deze Pagina