Arts gaat weg bij Vivaneo Düsseldorf

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door DR87, 11 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DR87

    DR87 Fanatiek lid

    2 mei 2016
    1.125
    431
    83
    Zie hierboven bij de eerdere berichten van vandaag.
     
  2. Saar36

    Saar36 Nieuw lid

    13 nov 2013
    4
    0
    1
    NULL
    NULL
    Yes!
    Ik volg stiekem mee en ik heb goed nieuws!

    Vandaag is bekend geworden waar Nerissa en Willem-Jan Cuypers zich per 1 oktober gaan vestigen. De 2 fertiliteitsartsen (zus en broer), waarmee wij graag samenwerken, gaan vlak over de grens bij Roermond in een hele nieuwe IVF-kliniek starten.

    https://www.cuypers-cuypers.com/

    Hochstraße 152
    D-52525 Heinsberg
    Duitsland

    Succes dames!
     
  3. Jill1983

    Jill1983 Lid

    2 sep 2019
    10
    3
    3
    Vrouw
    Hoi Saar, bedankt voor je reactie! Bedoel je daarmee dat ze pas per 1 oktober operationeel zijn?
     
  4. Wonderkind2017

    2 sep 2019
    66
    19
    8
    Vrouw
    Heeft er iemand ervaring met een cryo verhuizing? Wij hebben er namelijk nog een aantal in de vriezer bij vivaneokinderwunschzentrum in dusseldorf o_O
     
  5. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Jaaaaaa online!!

    Zat vanaf gister al met smart te wachten :roflmao:
    Staat nog niet veel info op, maar eerst contact kan gelegd worden.

    Ze zijn via Google nog niet makkelijk te vinden.
     
  6. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Hi Saar36,

    Werk jij bij kliniek in NL en gaan jullie samenwerken?
     
  7. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Begreep van mannelijke Cuypers dat ze eventueel wel coulance tegenover konden zetten.. ik heb er nog maar 1 liggen daar. Dus denk dat ik die daar gewoon doe. Wel getwijfeld om die over te laten plaatsen maar denk dat het mij meer tijd kost (geregel) en in die tussentijd al uitslag zou weten..
     
  8. Wonderkind2017

    2 sep 2019
    66
    19
    8
    Vrouw
    Kan me goed voorstellen dat je dan toch die laatste dan gewoon in dusseldorf wilt gaan doen.
    Wij hebben er nog 14 in de vriezer dus dat word dan weer een ander verhaal.
    Na meer dan 23 cryo’s te zijn weg gegooit in nederland en mij niet te hebben “onderzocht” onder het mom van “o manlief heeft verminderd zaad dus word gewoon icsi voor jullie”
    Terwijl 1e poging in Duitsland meteen aan het licht kwam dat ik pcos heb en endometriose (puzzel viel eindelijk in elkaar voor me) en dan ook nog eens pats boem in 1x zwanger en nu een mooie dochter van 2 hebben. Hebbe wij ervoor gekozen om met de Cuypers mee te gaan :D
     
  9. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Kan mij goed voorstellen dan alle cryos over te brengen naar nieuwe kliniek!
    Bij ons was 1e poging ook direct raak.. hadden jullie ook picsi gedaan?
    Ik heb ook pcos, had te trage schildklier, goedaardig tumortje hypofyse, nk cellen te laag in bm, man traag zaad..
    België zei dat ik aan eiceldonatie moest denken... bizar omdat ik nu twee kiddo’s rijker ben en hoop ooit derde ook te mogen krijgen..
    Miss willen ze met meerdere cliënten alles in 1 rit vervoeren en dan mooie prijs maken.. hoop niet dat DD tegen gaat werken dan.. ben zeer benieuwd, hou mij op de hoogte
     
  10. Saar36

    Saar36 Nieuw lid

    13 nov 2013
    4
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik denk het wel.
     
  11. Saar36

    Saar36 Nieuw lid

    13 nov 2013
    4
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ohnee joh, ik ben ook patient. Met IVF in Düsseldorf terecht gekomen.
     
  12. Saar36

    Saar36 Nieuw lid

    13 nov 2013
    4
    0
    1
    NULL
    NULL
    Let wel even op!
    Vivaneo informeerde mij vandaag dat, nu de Cuypers weg zijn- Vivaneo bepaalde codes missen die nodig zijn voor de Nlse ziektekostenverzekering om te kunnen declareren.
    Check dat even goed met je eigen verzekering, voordat je straks de rekening gepresenteerd krijgt. Vivaneo is in onderhandeling met NLse zorgverzekeringen om de declaratie codes te regelen, maar toch fijn om het zelf ook even te checken! En doe dit ook mocht je overstappen naar Cuypers&Cuypers in Heinsberg.
    Toi toi allemaal!
     
  13. Jill1983

    Jill1983 Lid

    2 sep 2019
    10
    3
    3
    Vrouw
    Thanks voor je reactie Saar :) Waarom denk je eigenlijk pas 1 oktober? Ik kan me herinneren dat dr Cuypers nl destijds tegen ons zij dat ze in September al operationeel zouden zijn, maar er kan ook van alles zijn veranderd in de tussentijd.
     
  14. Jill1983

    Jill1983 Lid

    2 sep 2019
    10
    3
    3
    Vrouw
    goeie tip, thanks!
     
  15. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Gaat dit om medicatie of ook kosten voor TP?
     
  16. ZoWelkom84

    ZoWelkom84 Fanatiek lid

    1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Ooh jij bedoelde samenwerken dat jullie ook naar hen toe gaan
     
  17. Suzanaa

    Suzanaa Lid

    23 aug 2019
    27
    0
    1
    Vrouw
    Bedankt voor de info! Ik heb afgelope donderder een terugplaatsing gehad...wat was dat anders dan normaal heb 20 min op de arts gewacht ( half naakt) voor de echo, je krijgt geen foto achteraf van je embryo. Arts spreekt nauwelijks engels en het nederlands personeel neemt niet eens de moeite om je een woord uit te leggen van een heel verhaal. Arts zag dat ik een cyste had in me baarmoedermoed?? Begrijp er niks van hoe kan dokt cuypers dit nooit gezien hebben??
    Hele vage mensen die er nog rondlopen. Kliniek zag er ook erg verlaten uit
     
  18. Wonderkind2017

    2 sep 2019
    66
    19
    8
    Vrouw
    Pff wat slecht zeg! Geeft mij nog meer redenen om te verhuizen..
    Hopelijk hoeven jullie niet meer terug
    En zijn jullie straks zwanger van een wondertje :D
    Heel veel succes en sterkte met de zenuwen komende weken o_O
     
  19. Wonderkind2017

    2 sep 2019
    66
    19
    8
    Vrouw
    Moet ik ff terug graven in mijn geheugen :o: we hebben geloof ik picsi gehad methode dat ze nog verder de zaadcelle inzoemen..wat bizar he? Belgie “onee eiceldonatie” en hier in duitsland hoppaa zwanger! Mogen jullie blij zijn dat jullie verder zijn gaan kijke..
    Ja dat zou wel mooi zijn met zun allen tegelijk verhuizen. Wat zal de vriezer leeg worden in DD hahaha
    Idd hopelijk doet DD niet moeilijk o_O
    Hopelijk is snel alles geregeld scheelt weer bult gestress :confused:
     
  20. Jill1983

    Jill1983 Lid

    2 sep 2019
    10
    3
    3
    Vrouw
    Wat vervelend zeg :( Maar wel fijn dat er een terugplaatsing heeft plaatsgevonden! Fingers crossed! Ik vond het er overigens wel vaker verlaten uitzien, ook toen de Cuypers er nog waren ;)
     

Deel Deze Pagina