Erg herkenbaar je verhaal je stress, verdriet, het strijden, het moeilijk vinden om zwangeren te zien pff wat een hel! Maar gelukkig heeft het bij jouw je grootste droom opgeleverd! (Ok zelfs nu durf je niet voluit te genieten omdat je toch ergens nog bang bent na zoveel teleurstellingen te hebben gehad..en zelfs straks als je dan eindelijk je mooie wondertje in je armen mag sluiten blijft het dagen, weken zelfs maanden nog zo onwerkelijk en zo bijzonder!) Gefeliciteerd met je zwangerschap geniet van deze tijd
Nieuwe kliniek is aangesloten bij UMC, VGZ en nog een paar Behalve menzis Ik heb al aanvraag gedaan bij nieuwe kliniek Kreeg mail terug moest onze gegevens invullen Werd meteen gebeld na het terugsturen van de mail We worden in het systeem gezet zodra het systeem werkt. Dan word je gebeld om een afspraak te maken. Cryo’s moet jezelf contact opnemen met de cryobank en aangeven dat ze verhuisd moeten worden. Dat alles kan pas vanaf oktober dan gaan ze ook beginnen. Weet iemand adres, e-mail, telefoon van de cryobank waar al onze spruitjes zijn?
Ik heb gisteren contact gehad met UMC, maar zij geven aan geen contract te hebben. Ik moet dus een toestemmingsformulier opsturen. Dinsdag naar de huisarts voor een verwijzing.
Hoi! Hoe heb jij contact gekregen? Via het contactformulier? Ik heb nl al 5 dagen geleden een bericht gestuurd maar nog niks ontvangen
Nou dat dacht ik ook toen ik mail kreeg.. Stel ze krijgen akkoord dan moeten wij nog met zijn allen toestemming vragen. Eer dat je toestemming hebt... Of gaan jullie gewoon starten en zien jullie het wel?
Ik heb afgelopen zaterdag de punctie in Düsseldorf gehad. Het is allemaal goed en gelukkig als vanouds verlopen. Vanmorgen ben ik gebeld dat er van de 12 eicellen 9 rijp waren en 5 bevrucht zijn. Iemand met vergelijkbare aantallen en een positief resultaat? Wij weten nog niet waar we naartoe gaan als deze derde poging mislukt.. ik blijf jullie ervaringen met de nieuwe kliniek volgen, maar ik vraag me af of zij nog iets voor ons kunnen betekenen/anders kunnen doen als dit niet werkt..
Wat fijn dat het goed verlopen is meid! Ik weet echt niet meer hoeveel ik had. Laatste keer 6 cryo’s in vriezer. Was van selectie uit 2016 (zoontje 2017 geboren) en die ben ik nu aan het opmaken voordat behandeling gestart was.. tot nu toe is alleen mijn zoontje eruit gekomen dus je kan er veel hebben maar zegt ook niets.. Zelf denk ik dat ik echt een icsi poging moet. Dat mijn lichaam op dat moment zo bezig is met herstellen ervan en geen focus heeft op bm dus het vreemde in mijn buik niet als doel heeft.. beetje gek gezegd zo, maar al zo verschrikkelijk veel (14) cryo tp’s gehad en never nooit zwanger van gebleven...
Ja ik heb meteen de 1e dag dat contactformulier ingevuld en aangegeven dat wij willen overstappe en er cryo’s verhuisd moeten worden.. dag erna bericht terug dat ze onze gegevens willen hebben. Nadat ik dat heb gedaan werd ik binne 5 min door hun gebeld.. Misschien iets mis gegaan bij jullie?
Misschien dat dat volgend jaar ingaat? Ik weet het niet.. die mevrouw noemde echt hun allemaal op en menzis niet Vivaneo was geloof ik ook niet bij menzis.. moesten wij ook eerst alles zelf betale voordat we terug krege van menzis.. Of gaat dat gewoon zo bij menzis? Ik ben elke x in de weer met allemaal papiere in late vulle voor menzis
Ik lees net in de vivaneo / Dusseldorf Facebook groep dat het contract met vgz nog niet rond is. Er zijn wel al gesprekken geweest, maar volgende week komen ze nog voor een inspectie van het lab. Was een printscreen gemaakt van mailwisseling tussen arts en patient
Ja dat lijkt mij ook Maar nieuwe kliniek zei je moet contact opnemen met de cryobank Kan DD wel mailen maar bang dat ze misschien moeilijk gaan doen
Dankje. Had het net gevonden. Helaas nog geen info op de site maar heb een bericht gestuurd over een intake. Benieuwd of ik reactie krijg