Bah ik ben een beetje in shock ik dacht dat het alweer wat beter met haar ging maar helaas al was ik geen mega fan van haar ik vind het vooral erg voor haar dochtertje Whitney Houston (48) overleden | nu.nl/muziek | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
goh weer een cracker minder. niet echt een verrassing als je het mij vraagt.. inderdaad zielig voor dr dochter, dat is ook echt t enige wat ik er erg aan vind.
"goh weer een cracker minder" oei dat is hard! Vind het echt triest. Beroemde ster, echt zon geval van een gevallen ster die niet sterk genoeg was met de druk om te gaan. Heel sneu voor haar dochter maar ik denk dat het nog zwaarder is geweest om haar moeder te zien terwijl ze zo aan de drugs zat en ik denk dat ze nooit een echte moeder is geweest. Misschien nu wat meer rust voor dat kind!
Ik las het net op teletekst ik vind het toch wel erg hoor "cracker of niet". Vooral voor haar dochter en nabestaanden. 48 jaar is nog erg jong
Ik las het net bij iemand op facebook en moest het even checken, het is echt waar...ze is flink afgegleden ja maar jeetje Heb goeie herinneringen aan haar muziek...
Eerst michael Jackson, Amy Winehouse, Whitney Houston, allemaal door drugs/alcohol/verdovende middelen en dan niet te vergeten hoeveel andere sterren zelfmoord hebben (geprobeerd) en is gelukt zoals height ledger en die ene gast van dude weres my car om degene die door overdosissen zijn heengegaan kan ik ook echt niet mee zitten. Ze hebben geld zat voor rehab of andere afkickmethodes maar willen blijkbaar niet geholpen worden met hun verslaving. Zelfs een zwever zonder geld heeft de wilskracht af te kicken en lukt het, maar zo iemand niet. Ze blijven wel allemaal optreden voor de roem en geld zoals whitney, amy en Michael,en kiezen niet voor hun eigen welzijn en gezondheid en dat van hun familie, nee, kan daar geen medelijden mee hebben helaas
Dit is natuurlijk sneu voor de nabestaanden maar misschien was het hebben van een verslaafde moeder wel net zo sneu... Verrassen doet het mij niet... en dat zegt genoeg want ik weet over het algemeen niets van bekende mensen.