Gaaf filmpje over een man die toch wel heel graag zijn ex terugwil! Hoe kan ze nu nog weigeren? www.dumpert.nl - Je ex terugwinnen doe je ZO!
Ze word wel erg voor blok gezet met dit filmpje zeg! Denk dat ze bijna geen nee meer durft te zeggen.
Goeie poging. Ik weet niet of het voor mij zou werken. (Hij moet wel ECHT wat goed te maken hebben...)
hij is inderdaad super grappig maar dat was een promotiestunt filmpje om iets van chicane te promoten er is niemand echt uitmekaar
Hehehehehe , dat was ook het eerste wat ik me bedacht , iemand die zoveel moeite doet Prachtig leuk om te zien ....
ff offtopic: laatst ging het bij life4you over trouwjurken, er was 1 vrouw die met haar dochter in jurk naar beneden kwam. ze gaf aan dat ze heel graag wilde trouwen, haar vriend zat in de zaal. uiteindelijk moest hij naar voren komen en werd hij voor het blok gezet voor een huwelijksaanzoek. zelfs imca marina werd erbij gehaald. die man werd enorm voor het blok gezet..
pfff zou me ENORM opgelaten voelen en weg gaan ipv naar beneden komen denk ik! En vroeg me af of t nou gewerkt had dan die clip. Maar was dus niet echt.... Maar bestaan er wel zulke gekk...euh...mannen dan?
Eerste waar ik aan dacht, tggg waarom heeft hij haar niet gewoon meegenomen naar al die mooie plekken, zou hij der vast mee terug krijgen.
Nou om even hierop terug te komen, ik wilde hier destijds bijna een topic over openen! Wat een vreemde situatie was dat zeg! Die vent wilde volgens mij echt niet, die hele houding en die blikken naar zijn vriendin.. Het was in ieder geval niet echt een leuk gebeuren dat was wel van het scherm af te lezen.