Oef, niet dat ik zo lang ben maar als ik 45 kilo zou wegen, dan ben ik bijna gehalveerd (weeg 80)! Zou ik eruit zien als een bezemsteel denk ik. O, maar dat is ook zo bij Wendy!
Toch..... als ik het lijstje met alle nadelen van de ruggenprik lees..... en wat voor invloed dit op het welzijn van mn kindje zou kunnen hebben..... zou ik echt NOOIT kiezen voor een ruggenprik op voorhand en hooguit alleen in uiterste nood..... zo staat er bijvoorbeeld zuurstofgebrek bij het kindje...... neefje van ons heeft het verstand van een 5 jarige.. (=tiener) door zuurstofgebrek bij de bevalling...... tot de bevalling WAS het een gezond kindje..... Bedoel.... heel de zwangerschap probeer ik het beste te doen voor mn kindje om risico's zo klein mogelijk te maken..... dus bij de bevalling ook..... en ik ben ik maar....mn kindje is belangrijker..... ennuhh over verdoving van de tandarts... als ik zwanger ben...dan ook niet!!!
Mijn neefje is 4 wkn geleden (dat gaat snel!) geboren. Ook hij heeft zuurstof te kort gehad tijdens de bevalling omdat hij vast zat. Toen hij eenmaal ter wereld kwam was hij helemaal blauw en ademde niet. We weten niet of dat hij beschadiging heeft opgelopen. De tijd zal het leren. Maar als ik jou verhaal zo lees word ik wel een beetje bang eerlijk gezegd...
Tijdens de zwangrschap niet, maar NA de geboorte toch wel...??!! De jongeman is er al 15 jaar..... het is bewezen dat de geestelijke handicap die hij heeft door zuurstofgebrek bij de bevalling is gekomen..... Verder heeft hij geen gebreken.... dus neem ik aan... dat hij dus VOOR de bevalling gezond was.... omdat hij toen deze handicap dus nog niet had....