Ik zit nu Wie is de chef? te kijken, maar wat een vreselijk saaie groep hebben ze deze week zeg. Die Caroline vind ik een vreselijke zeikerd en die Erik vind ik echt ronduit irritant.
Vind die Caroline ook maar een zeikerd ja. Overal wat op aan te merken. heb nog geen keus gemaakt voor deze week. Jij wel?
Nee, ik weet t echt niet. Die Caroline is het niet denk ik, want die zeurt te veel. En meestal geeft de echte chef meer opbouwende kritiek tijdens de etentjes en zit die niet overal over te miepen. Maar ik denk ook niet dat het Erik of Marscha is, dus dan blijft eigenlijk alleen Ab over...
Hey nou heb je het verklapt . Nee hoor, geintje, geeft niks. Ik had al zo'n vermoeden dat hij het was.
Grappig, mijn man en ik zeiden gisteren toevallig tegen elkaar wat een vreselijk groepje dit is! Ik erger me groen en geel!! Ahhhhh, Ab is de chef! Yes, weer goed geraden!
whaaa jah die caroline is echt te erruhg!.... Echt niets is goed! Behalve alles wat ze zelf had gemaakt whahaha En ik dacht idd ook dat het ab was...