Kate Middleton is maandag naar het ziekenhuis gebracht omdat de eerste fase van de bevalling gestart is. De weeën zijn begonnen, zo bevestigthet Britse koningshuis tegenover de BBC. De vrouw van prins William arriveerde, samen met haar man, even voor zes uur vanochtend (plaatselijke tijd) in het St. Mary's ziekenhuis in Londen. De Britten wachten al dagen in spanning op de geboorte van het kind dat, na grootvader prins Charles en vader prins William, de derde in de lijn van de Britse troonopvolging zal worden. Het is de bedoeling dat Kate langs natuurlijke weg bevalt van haar eerste kind. William werd op 21 juni 1982 in de Lindo-vleugel van hetzelfde ziekenhuis geboren. Ook zijn vrouw zal bevallen in de privé-vleugel. William zal, net als alle nieuwe vaders in het Verenigd Koninkrijk, twee weken vaderschapsverlof krijgen van zijn werk. Daarna moet de prins gewoon weer aan het werk. Misselijkheid In december 2012 werd bekend dat Kate in verwachting was, toen zij werd opgenomen in het King Edward VII Hospital vanwege misselijkheid.Naar verluidt zou de hertogin op het moment dat het bekend werd nog net geen drie maanden zwanger zijn geweest. Relatie Kate en William gaven elkaar in april 2011 het ja-woord, nadat ze in 2002 een relatie kregen. In 2007 zouden de twee kort uit elkaar zijn geweest, om enkele maanden later weer bij elkaar te komen. De twee verloofden zich in oktober 2010 in Kenia.
Laat maar lekker staan dit is wel ( onder beroemd) maar een koning.s kind is toch wel een apart topic waard. Is net iets even anders. Als het vandaag toch geboren word is het als nog een kreeftje. Vorige week merkte mijn moeder op meid ze was op jou verjaardag uit gerekend 13 juli jammer was leuk geweest hihi
Leuk dat ze gaat bevallen. Maar ik vind die hysterie erom heen echt overdreven. Als wij gaan bevallen is toch ook niet de halve wereld in rep en roer. Ik vind het leuk dat ze een baby verwachten, maar meer gevoel heb ik er niet bij.
Lijkt me heel raar om daar te liggen bevallen en je weet dat er tientallen fotografen staan. Ik zou me hoogstens oncomfortabel voelen.
Misschien heeft ze het niet zo in de gaten dat er hordes fotografen staan, ik denk dat ze zich meer druk maakt om het kind wat ter wereld moet komen. Bovendien William is erg tegens de pers sinds het ongeluk van zijn moeder, ik denk dat ie nog beschermender wordt!
Fotografen staan er al meer dan een week. Lijkt me stug dat ze dat allemaal niet doorheeft. Zoals wij dat in NL hebben met foto momenten is wel heel fijn. Daar voorkom je niet mee natuurlijk dat er fotografen voor een ziekenhuis staan.
Op het moment dat je ligt te bevallen lig je echt niet aan de pers te denken hoor die ergens ver weg staan van je bedje.... Ze hebben ws een hele vleugel van het zh tot hun beschikking en ze kunnen in alle rust bevallen en even genieten van hun kindje na de bevalling..
Oja nou alleen al de gedachte maak ik me al druk om haha. Maar niemand is geinteresseerd in een bevalling van mij. Behalve naaste familie en vrienden en die wisten ook niet dat ik aan het bevallen was.
Mijn vader had nog gebeld vlak voor ik naar het zkh ging. Weet dat ik m nog een smsje stuurde met dat het begonnen was. Vader schrok zit rot, had z'n telefoon naast zich liggen Verdere familie wist het niet. Zelfs mijn eigen zus niet! Die ga ik in het holst van de nacht echt niet bellen en mobiel staat 90% van het jaar uit... Ontopic: ze zullen de eerste dag wel blijven in het zkh. Misschien fotosessie? Ik vind de mediagekte wel een beetje overdreven, ze slapen zelfs voor het zkh! Maar ja, royals he....
Ik ben 's nachts bevallen en niemand wist ervan. Pas de volgende ochtend op een normaal tijdstip (7.30) hebben we de familie gebeld.
Ik vind die gekte er om heen wel iets hebben. Het blijft toch iets bijzonders! Ik gok wel op een meisje.
Ik dacht dat het al bekend was dat het jongen werd... hoe dan ook, ik vraag me vooral af of ze wel "normaal" (= vaginaal) mag bevallen. Vroeg ik me bij maxima ook al af. Of dat ze sowieso een keizersnede doen ofzo... Als ze er met weeen ligt zal dat wel, toch?