AMSTERDAM - De geldkraan moet blijven stromen en dus komt Tori Spelling binnenkort met haar tweede boek. Mommywood focust zich op de ontwikkeling van Tori "van Hollywoodprinses naar moeder" en de ontwikkeling van haar éénjarige zoon Liam. Tori vertelt uitgebreid over de positieve en negatieve ervaringen die het moederschap met zich meebrengt. Vorig jaar bracht Tori haar eerste boek, sTori Telling, uit. Iedereen die benieuwd is naar Tori's verhaal kan het boek vanaf april 2009 in de winkel kopen. Dit meldt Showbizspy. Bron: www.telegraaf.nl
Ik heb eens aan gebrek aan andertalige zenders dan Frans op vakantie eens op MTV naar een aflevering van haar real-life soap gekeken, die griet komt nogal dom over, echt zo'n verveeld schaap. Ik vraag me af wie er wel op dat boek zit te wachten, maar ze doet maar lekker.
Ze is geen rich girl, gewoon poor Door een ruzie met haar moeder krijgt ze helemaal geen geld meer (althans dat heb ik begrepen).
Ik vind haar raar. En ik heb op mtv ook wel is wat gezien, toen was ze zwanger van dr zoontje. Ze kwam inderdaad heel dom over.