Sorry, ik vond het helemaal niks.....wat een zooitje zeg hahaha. Maar das mijn mening, nu de uitslag afwachten
Nou, die gaan dus niet mee, pfff, heb het niet gezien (bij ons wordt het niet uitgezonden), of het nou goed was of niet vind het altijd wel jammer dat NL dan niet mee gaat, vind ik er gelijk een stuk minder aan, want ik kijk eigenlijk altijd!!! Het is gewoon één groot vriendjespolitiek, moet je maar naar de lijst kijken van degene die wel meegaan!!! Ook Rusland, Macedonië, Litouwen, Zweden, Bosnië-Herzegovina, Oekraïne, Ierland, Turkije en Armenië zijn door!
Kwam het af en toe tegen tijdens het zappen VERSCHRIKKELIJK! Wat een raar gebeuren is dat geworden zeg
Ik vond er ook weinig aan. Ik vond er veel tegenvallen, het is dat ik gekeken heb omdat er anders weinig op tv was.
het is een vriendjespolitiek spelletje.. de landen die dichtbij elkaar liggen stemmen allemaal op elkaar nederland maakt eigenlijk al jaren geen kans meer. het stemmen gaat over en weer.. als jij op mij stemt stem ik op jou... we kunnen er beter mee ophouden... we staan alleen maar voor gek daar en de andere landen maar denken ach die nederlanders hahahaha.. ook het nederlandse niveau is behoorlijk laag... die meiden van treble leuk als ze op straat spelen of op feestjes maar je gaat ze toch niet ons land laten vertegewoordigen hahahaha.. maar goed dat is mijn mening vind het een aanfluiting...
Idd!!! Het is allemaal raar geworden!!! Al die mensen.. Ik snap niet hoe ze zich ZO kunnen kleden. Ik dacht nog ff en ze staan NAAKT op het podium.. En dan ook nog is Nederland in een vage taaltje laten zingen.. Kdacht werkelijk dat ontsnapt waren uit de jungle of iets. Neeeej tis niet meer zo leuk om naar te kijken zoals vroeger!
Ze kunnen beter de oostblokken apart doen en het westen. Lijkt mij. Ik heb het zelf niet gezien alleen maar gehoord.
de meest rare vond ik nog wel ijsland!!!!! ze werden ook uitgejoeld!!!!! en terecht, want dat was echt 10 keer niks!!!
hahah moest lachen met mijn man over turkije, die zei als ik het als turk al niks vind, hoe kunnen europeanen het dan mooi vinden mijn god zeg. Dat mens dat haar mooie naam echt een slechte eer aan. heb haar naam in gedachten als wij straks een meisje krijgen als ze maar niet op haar lijkt dan hahah