Treble

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 18 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Sorry, ik vond het helemaal niks.....wat een zooitje zeg hahaha.
    Maar das mijn mening, nu de uitslag afwachten :confused:

2. mandy80

mandy80 Actief lid

2 apr 2006
    485
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    deventer
    mee eens!!!!!!!

liefs mandy

3. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Nou, die gaan dus niet mee, pfff, heb het niet gezien (bij ons wordt het niet uitgezonden), of het nou goed was of niet vind het altijd wel jammer dat NL dan niet mee gaat, vind ik er gelijk een stuk minder aan, want ik kijk eigenlijk altijd!!!
    Het is gewoon één groot vriendjespolitiek, moet je maar naar de lijst kijken van degene die wel meegaan!!!
    Ook Rusland, Macedonië, Litouwen, Zweden, Bosnië-Herzegovina, Oekraïne, Ierland, Turkije en Armenië zijn door!

4. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    hier sluit ik me bij aan!

5. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Kwam het af en toe tegen tijdens het zappen VERSCHRIKKELIJK! Wat een raar gebeuren is dat geworden zeg :confused:

6. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ik vond er ook weinig aan. Ik vond er veel tegenvallen, het is dat ik gekeken heb omdat er anders weinig op tv was.

7. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    het is een vriendjespolitiek spelletje..
    de landen die dichtbij elkaar liggen stemmen allemaal op elkaar nederland maakt eigenlijk al jaren geen kans meer.
    het stemmen gaat over en weer.. als jij op mij stemt stem ik op jou...
    we kunnen er beter mee ophouden... we staan alleen maar voor gek daar en de andere landen maar denken ach die nederlanders hahahaha..
    ook het nederlandse niveau is behoorlijk laag... die meiden van treble leuk als ze op straat spelen of op feestjes maar je gaat ze toch niet ons land laten vertegewoordigen hahahaha.. maar goed dat is mijn mening vind het een aanfluiting...

8. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Beetje kattengejank :)

9. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Idd!!!

Het is allemaal raar geworden!!!

Al die mensen.. Ik snap niet hoe ze zich ZO kunnen kleden. Ik dacht nog ff en ze staan NAAKT op het podium..

En dan ook nog is Nederland in een vage taaltje laten zingen.. Kdacht werkelijk dat ontsnapt waren uit de jungle of iets.

Neeeej tis niet meer zo leuk om naar te kijken zoals vroeger!

10. Ze kunnen beter de oostblokken apart doen en het westen. Lijkt mij. Ik heb het zelf niet gezien alleen maar gehoord.

11. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    de meest rare vond ik nog wel ijsland!!!!! ze werden ook uitgejoeld!!!!! en terecht, want dat was echt 10 keer niks!!!

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    hahah moest lachen met mijn man over turkije,
    die zei als ik het als turk al niks vind, hoe kunnen europeanen het dan mooi vinden mijn god zeg.
    Dat mens dat haar mooie naam echt een slechte eer aan.
    heb haar naam in gedachten als wij straks een meisje krijgen als ze maar niet op haar lijkt dan hahah

Deel Deze Pagina