hi allemaal, ff vraagje... er is een forum onderdeel dat bedoelt is voor alleen zwanger maar daar voel ik me volledig niet op me plek vandaar dat ik hier ff een berichtje aanmaak haha... ik doe het dus ook allemaal alleen met veel steun van familie en vrienden... ook bij mij was het niet zo gepland maar ja kan er niet minder gelukkig om zijn... misschien zelfs wel veel gelukkiger doordat ik het alleen doe hahaha... wie heeft dit ook en dus niet van die dramatische verhalen....
Hé! Hier niet alleen, maar samen, maar ik kan me helemaal voorstellen dat je ook gewoon heel gelukkig alleen zwanger kan zijn! Moeder worden is gewoon iets geweldigs op zich, met of zonder partner erbij... Fijne zwangerschap en veel geluk met je kindje! Esther
Hier ook niet alleen, maar samen. Maar meid, ik heb alle respect voor dames die het om wat voor reden dan ook alleen moeten doen! Jouw kindje kan zich straks, na wat ik heb gelezen, geen betere moeder wensen! Een hele fijne zwangerschap gewenst, een hele mooie bevalling en alle geluk van de wereld met jouw kindje!!!
hey meid, we kunnen mekaar de hand schudden.ik doe het ook helemaal alleen, gelukkig met veel lieve familie en vrienden om me heen. En ik vind het heeeeerlijk!!, bij mij was het ook echt niet gepland, was eerst wel een schok, maar ben nu superblij, en geniet volop van mijn kleine meisje in mijn buik! vaak word mij gevraagd of ik het niet moeilijk vind, zonder vriend naar de echo of dat ik bepaalde dingen mis die ik niet kan delen met een partner. ik heb dat totaaaal niet, het was mijn keuze om de kleine te houden, dus wat ik niet gekend heb, kan ik ook niet missen denk ik? ik ga nu lekker met mijn vriendinnen naar de echo's en deel alles met hun en mijn familie. single mommy power!!! geniet ervan!!! ik moet nog 3 maandjes en jij??
hi dames... dank jullie voor de leuke reacties... @k1986 ik ben 21 augustus uitgerekend dus moet nog even langer... maar bij mij gaan ook vriendinnen, zusjes of me moeder mee naar echo's en andere afspraken... heb wel heel veel geluk denk ik met de familie en vrienden die ik heb... 2 van me vriendinnen hebben het ook heel lang alleen gedaan om verschillende redenen en die ging het ook altijd prima af... en net als wat jij zegt wat je niet kent mis je ook niet hahahaha... en mannelijke rolmodellen voor de kleine zijn er straks genoeg, heb een geweldig broertje die ook vader is, een paar zwagers en me vader... dus ook dat komt helemaal goed... erg leuk om hier eindelijk nog iemand tegen te komen die er net zo tegenover staat als ik doe en het dus geweldig vindt hahahaha... en er gelukkig geen dramatisch iets van maakt...
jaaa! dat heb ik dus ook, ik las je berichtje en ik d8 yes!!! nog iemand! soms krijg ik namelijk toch wel het gevoel dat je enigzins scheef word aangekeken, een kind heeft toch een vader nodig blabla...ja zal allemaal best, alleen als het er niet is, is dat dan een reden om je kindje niet te houden etc? naar mijn mening heeft een kind liefde nodig. en ook mijn vader is fantstisch! die word de perfecte opa! dus ik heb er alle vertrouwen in! en wij kunnen het zeker, er zijn ons zoveel voor geweest! en we hebben ook best veel voordelen hoor!, naam zelf bedenken, alles zelf uitzoeken van kinderwagen tot kleding etc...heeeeeerlijk vind ik het hahaha.
sluit ik me volledig bij aan... de zogenaamde vader zie ik gewoon als donor nu hahahaha is wel zo makkelijk... en dat weet iedereen in mijn omgeving ook... ze weten allemaal hoe het zit... en met alles zelf uitzoeken geweldig... niemand die met je in discussie gaat over kleuren in het kamertje of de kleertjes die ik zo schattig vind... ben zelf niet heel girly girly maar vind het voor zo'n kleintje wel heel erg leuk hahahaa dus mijn kleine meid wordt echt meisje meisje hahahahaa
ja, zo zie ik het nu ook! eindelijk iemand gevonden die er net zo over denkt... heb niemand om me heen die alleen en zwanger is, dus vind dit wel fijn om te lezen. ik zelf ben ook niet girlie girlie haha, maar mijn kleine meid word ook een prinsesje denk ik, ok een stoer prinsesje dan haha. als je hetleuk vind kunnen we wel prive berichten?
Ik ben samen met mijn man, maar ik kan mee heel goed indenken wat je bedoelt. Je hebt zo'n prachtig lief wondertje in je buik, en met lieve familie en vrienden kom je een heel eind. Geniet lekker van je zwangerschap!