Heeft iemand een idee of het een drukke dag kan worden maandag? Hier zijn de vakantie's voorbij maar hoorde dat sommige pas een week erop hebben zitten. iemand die er een zinnig woord over kan zeggen?
Nu is het overal vakantie, volgende week niet meer (volgens mij mogen scholen zelf kiezen hoe ze de meivakantie plannen want zelfs hier binnen de stad verschilt het) dus het zal denk ik wel wat rustiger zijn.
Zal wel wat rustiger zijn, in Apeldoorn zelf ook veel scholen nog vakantie, dus wel drukker. Maar als je op tijd gaat ( of juist later op de dag) is het vaak ook nog beter te doen.
als je naar de weersverwachting kijkt, dan is de kans groot dat het druk wordt. Hier volgende week ook vakantie, maar wij gaan een paar dagen naar de efteling..
volgende week heeft de regio deventer/twello/apeldoorn nog volop vakantie dus het zal wel weer erg druk worden
sommige scholen hebben dan nog wel vakantie en volgens mij zijn de weersverwachtingen voor maandag ook mooi dus dan zal het wel druk worden
Nou ja we zien het wel, hebben vip tickets en gratis entree vanaf 14uur. Hopelijk dan iets rustiger inmiddels..
Oh dat is voor die tv show die ze lanceren ofzo ? Nou hou er maar rekening mee dat het dan druk is... zullen veel mensen voor uitgenodigd zijn denk ik
Ja klopt. Kwa vip kaarten valt het wel mee. Iets van 36x4 kaarten en daar zitten bijna helft volwassenen bij. De premiere zelf zal wel drukker zijn ja. Tent vol schat ik..maar die is pas na sluitingstijd.
Maar ja de eventuele bn ers enz die uitgenodigd zijn zullen ook allemaal wel de mogelijkheid hebben om eerder te komen met kinderen of klein kinderen
Ik ga het zien! En "echte" bn'ers vluchten wel weg als het heel druk is denk ik.. Ik laat morgen wel even weten hoe het was!
Het was druk maar niet te druk. Hebben een super verzorgde vip dag en avond gehad! Enne wolter kroes zou er geweest zijn maar verder geen bn'er gezien..