as the world turns fan!

Discussion in 'De lounge' started by peetjuh23, Oct 9, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. @Mirre

Ach ja ...Kim en John, natuurlijk....sorry voor het foutje, Sabrina en Franny kan ik me ook herinneren die werden ook een paar keer gerecast en Sabrina was Weird! Franny is ook een blonde geweest.
    Ik had het allermeeste moeite met een nieuwe Emily ooit, de Emily waar Paul mee rommelde toen ie nog een pubertje was(haha.... en zijn pa het ook mee deed)

Weet je ook Shannon nog met dat spannende plot, over die geest in dat kasteel en de on/of relatie met Duncan.
    Ook al is de halve wereld daar vreemd geweest met elkaar ik kan het maar moeilijk verkroppen dat Holden bovenop Julia gekropen is :(
    (BTW Emily is in de serie ook ooit een keertje zwanger van hem geweest, dat was die oude nog, dat liep mis in een MK)

Effies over Rosanna.....ik zou toch wel effies erg hard gaan gillen als die mafkees met mijn kind op zijn arm stond en mijn man thuis kwam....toch?!

2. lydia

lydia Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,024
    0
    0
    Het is geweldig...kan het alleen s'avonds niet zien want mn zoontje wil SpongeBob kijken....daar moet ik ook altijd zo ontzettend om lachen.....morgen ochtend als iedereen weg is ga ik weer lekker kijken koppie thee dr bij lekker! :D

3. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Ooh ja, dat weet ik ook nog, dat Duncan in de serie zat! Er is trouwens een Amerikaanse site over ATWT; in Amerika zijn ze al veel verder en zo ben ik er ook achter gekomen dat Julia dood gaat...! Maar goed, als je alles daar zou gaan lezen, dan is de serie hier in NL minder spannend natuurlijk!
    Ik kijk bij mijn weten al vanaf het begin van de middelbare school, dus meer dan 15 jaar in ieder geval! Wisten jullie trouwens dat de oude Hal is vervangen omdat hij onlangs is overleden?! Hij schijnt zelfmoord gepleegd te hebben, verschrikkelijk!
    Ik heb ook niet echt een favo karakter; ik vind Mike ook errug leuk en Katie ook. Ik hoop dat Katie en Mike weer samen komen! Afwachten maar!

4. Esmeralda

Esmeralda Actief lid

Apr 27, 2006
    147
    0
    0
    Babyleidster
    Alkmaar
    Ik vind de nieuwe Hal wel wat liever als de vorige, die leek altijd boos, zelfs in blije scenes. Ik vind het wel heel slordig dat de vorige (inderdaad overleden) Hal nog altijd te zien is bij de begintune en/of aftiteling. Als een acteur nou gerecast is dan is het wat anders, maar de man leeft niet meer!...
    Katie is mijn favoriete personage. Wat een mooie meid, en altijd lekker gek. De vorige Paul vond ik ook erg schattig, ik heb heel erg lang gebaald toen deze nieuwe acteur kwam. Ik begin nu een beetje aan 'm te wennen, maar ik kan me nog moeilijk over zijn grote neusgaten heenzetten...
    En ik ben blij dat Julia doodgaat (gna gna gna). De sloerie! En ze kan alleen maar janken lijkt het wel.

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Die Julia mag inderdaad van mij wel snel de serie uit ja! Had voor enige tijd terug al gelezen dat ze vermoord werd volgens mij!
    Vorige week zat ik al op het puntje van mijn stoel want ik dacht even dat het EINDELIJK zover was toen Lilly haar om de nek vloog :) Maar helaas... :rolleyes:
    En mike is inderdaad zoooooooooooooooo lekker *kwijl*
    Vandaag gemist verdorie.... :cry:

6. Niet meer actief

WAT?

is de orignele Hal dood?

ik volgde het jaren maar heb al een tijdje niet meer gekeken. ik vroeg me al af waar die oude Hal was.

kennen jullie Caleb nog? de broer van Holden? knul met zwart haar...is met Julie getrouwd...de oude Caleb was toen een heel ander tiepje dan die nieuwe, ook al is die weer een tijdje de serie uit en lijkt Jack volgens mij heel erg op die nieuwe Caleb...(volgens mij zit er bij dat casting bureau iemand die wel van dat tiepje houdt, want ze lijken allemaal op elkaar, niemand van de mannen heeft krullen of zo...)
    Die oude Caleb heeft zich in het echt dood gereden..
    vond ik wel jammer...

En kennen jullie Hutch nog? Zo'n blonde gozer die wat rondhuppelde op de farm van Emma.
    Leek ook een beetje op de eerste Mike...

En weet je, volgens mij is die foute dokter die het met Barbara had aangelegd, de orignele Craig.
    Of heb ik het nou fout? Ik zie het nog maar af en toe.

Aoife

7. Chanel

Chanel Bekend lid

Mar 19, 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Het is ook een van mijn favoriete serie's! Maar heb eerlijk gezegd geen idee wie ik het leukst vindt.

8. sim

sim Niet meer actief

mike en katie vind ik de leukste uit de serie, ik keek eerder iedere dag, maar dat lukt nu niet meer, soms mis ik het wel een paar weken en zoals vanmorgen ff weer een aflevering gezien.

was erg verrast dat katie getrouwd was met henry (ook een leuke personage trouwens)

weet iemand die eerste paul nog? haha bleh, zo'n kwallie vond ik dat!

trouwens wel altijd verrassend dat de kids ineens volwassen zijn en allerlei relaties aangaan met mensen die onveranderd zijn gebleven,maar goed soap he?

ff een vraagje, die julia is dat die nuttcase waar jack eerder ook mee ging?maar dan in een ander gedaante? dat heb ik dus helemaal gemist :(

9. Ja Caleb weet ik ook nog wel die was in het echte leven aan de drugs en in de serie politieagent.

Weet je ook het jongere zussie van Holden(zo´n blond katte koppie) die nog die was getrouwd met Tonio Ryes, dat was ook zo´n sneeky figuur een echte crimo. Meg heette ze (ehh ....dacht ik)trouwde voor ze uit de serie ging met de verkrachter van haar halfzus(de echte moeder van Lilly)

Die moeder Emma mag ook wel een sterk hart hebben met al die drama´s.

Nee die foute dokter speelde vroeger in Dynastie de man van Fallon,
    Jeff Colby(we hebben toen ie in ATWT kwam eerst eens vreselijk moeten nadenken waarom die man een zo verschrikkelijk bekende kop had.

10. Floor

Floor Actief lid

Apr 21, 2006
    355
    0
    0
  11. sim

sim Niet meer actief

haha, tja emma, die overleeft echt veel ellende...

12. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Mijn vader is dus helemaal verslaafd :) Vroeger verklaarde hij mijn moeder en mij voor gek dat we altijd keken en nu neemt hij het zelfs op wanneer ze op vakantie gaan en als hij terugkomt gaat hij de eerste dagen het huis amper uit, alleen maar ATWT kijken, we lachen ons rot om hem hoe hij zich helemaal in leeft. Hij kan soms echt boos worden als Barbara weer iets geflikt heeft of er iemand vreemd is gegaan. Als ik een paar keer niet gekeken heb kan ik mn vader altijd vragen wat er is gebeurd :)

13. Niet meer actief

Ah wat leuk die foto's!

14. Niet meer actief

:) Wie wil er het nieuws van het aankomende jaar weten zodat je niet meer hoeft te kijken :)

Ik heb het een tijdje lang in Amerika gevolgd...er gaat nog HEEL veel gebeuren!

En nee ik ben geen party pooper, maar als je iets wilt weten, geef maar een gil!

xxx
    Dees

15. lydia

lydia Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,024
    0
    0
    JAAAA Dees,

Komen Mike en Katty weer bij elkaar? hahahah

16. Niet meer actief

Ah ja...

Jeff Colby uit Dynasty..

weer een x file opgelost...vroeg me al af waarom hij zo bekend voorkwam...

kennen jullie kirk nog? de shark van lucinda?
    die ging toen met Iva...

en die dusty ja...met die mooie ogen....
    maar dat is al een hele tijd geleden..

en hoe heette dat kunstzinnige halfzusje van lucinda ook al weer....die later ook weer met die kirk ging?

en wat vonden jullie van damian grimaldi? vond ik ook een lekker ding hoor...

jeetje, als je nagaat wie er allemaal in hebben gespeeld...en toch blijft het boeien..
    vind trouwens wel dat tom hughes mager wordt in zijn gezicht...beetje oude man word ie volgens mij...
    en duncan vond ik ook zo'n schatje....zag hem laatst in een film spelen maar dan zonder schots accent....vond ik helemaal niet bij hem passen.

hahahahaha

Aoife

17. Niet meer actief

Ja, na flink wat rompslomp en een familiemoord om andermans leven te redden :D

Gemeen ben ik he :p

:oops: jazeker is het een lekker ding...Ook leuk dat hij nog terugkomt :D

xxx
    Dees

18. annegie

annegie Actief lid

Sep 6, 2006
    102
    0
    0
    huismoeder
    heerenveen
    hai

hier ook een mega fan ik kijk elke dag, endan wil ik niet gestoort worden.

ik vind die dusty zoooo lekkkkker vooral ze lichaam

groetjes annegie

19. Niet meer actief

Het is sterker dan mezelf :cry:

Dusty gaat trouwen met ...............................

:p

xxx
    Dees

Share This Page