Jennifer krijgt een baby van Craig, die verwisselt wordt door Craig alsof het de baby van Gwen en Casey zou zijn. De baby van Gwen en Casey sterft tijdens de geboorte! Toeval wil dat ze op dezelfde dag geboren worden. Dusty vertrouwt het niet en gaat op onderzoek uit! Paul weet door het overlijden van Rosanna, dat de baby die ze geadopteerd heeft met Craig, de biologische zoon is van Jennifer en Craig! Meg (ja de Meg van Emma) vervalst de resultaten, als ze op een gegeven moment er bijna achter zijn dat het toch het kind van Jennifer is, dit doet ze, omdat ze verliefd is op Paul. Uiteindelijk komt het kind (Johnny) toch weer terug bij Jennifer en Jennifer wordt ziek, tijdens haar ziekbed trouwt ze met Dusty waarna ze vlak erna sterft... Vervolgens komt Lucy weer in beeld... Zo goed?
Tjee het bestaat ook gewoon 50 jaar zou best eens alle herhalingen willen zien als ik een winterslaap hou......
Jaaa Kirk, wat was die grappig jammer dat die eruit is gegaan. Duncan (althans de acteur die hem speelt kwam toch in de Bold.....dat vond ik hoogverraad, ik hou helemaal niet van de bold. Ik vond Damian helemaal geen lekkertje, geef mij maar liever Holden. En dan zijn creepy moeder die Lily drogeerde..... weet nog iemand van jullie dat maffe wijf dat gefixeerd op Bob was (niet Susan hoor die weet ik nog wel van naam, een andere)en hun kinderjuf werd voor Chris, die was helemaal gestuiterd en er was ook nog zo´n flip met een gitaar die zo heel geheimzinnig om het huis spookte.
dat in een jaar...dan hebben we het alleen over Dusty, dat is nog LANG niet alles! Jennifer is eerst nog getrouwd met Mike
Ja Carly blijft in de serie, gaat scheiden van Jack en papt aan met Simon.... Maar diep in het hart van Carly en Jack houden ze nog van elkaar!
Met wie gaat Dusty nou trouwen? Met de moeder van Lucy of toch met Lucy zelf? Ik vind Dusty een leuke vent met pretoogjes ..jammie! Bravo dus Mike en Katie komen samen ..dat is waar ik op hoopte. Simon weer terug?Oh...en dan met Carly Begrijp alleen 1 ding niet...Rosanna komt die dan weer terug bij Craig, want er staat...dat ze sterft terwijl ze daarvoor samen met Craig een baby adopteerde waarvan Craig biologische vader is (en Jennifer Bio mam) En Lily en Holden komen die weer bij elkaar? Jeetje ik ben echt nieuwsgierig nu. Over hoeveel tijd kunnen wij dit allemaal beleven?
Dat ze met Simon aan papt had ik idd begrepen, bij BNN Try before you Die ging Ruben Nicolai een rolletje spelen in ATWT als barman, Simon en Carly keken elkaar daar zo verliefd aan dat ik al dat vermoeden kreeg (voor degene die het niet gezien hebben, via uitzendinggemist.nl kan je het terug zien, erg leuk, Henry is zo te zien in het echt ook een grappenmaker) Maar jeetje Rosanna die dood gaat en dan Jennifer weer, blijft er nog wel wat over van de huidige cast Mn vader straks maar even vertellen, die leest altijd op teletekst of in de tv gids wat er die week gaat gebeuren, nu kan ik hem wat stof geven voor het aankomende jaar
Jennifer is eerst getrouwd met Mike, gaat scheiden en trouwt dan met Dusty. Craig trouwt met Rosanna, nadat ze bevrijdt wordt in Bangkok, waar ze vastgehouden werd door James. Holden en Lily komen weer samen, nadat ze eerst gedwongen wordt bij Keith te blijven omdat Keith via het zwarte circuit, nieren regelt voor Luke. Op een gegeven moment (JAJA) blijkt dat Luke homo is, na wat onenigheid gooit hij Lily van de trap af waardoor ze in een coma raakt en bevalt van een zoontje. Uiteindelijk wordt ze ook weer wakker uit de coma, maar weet vrijwel niets meer. Luke tekent een document dat hij afstand doet van zijn Grimaldy rechten! Hij wordt dus een echte Snyder. Over Carly...Uiteindelijk blijkt Gwen haar zus te zijn! Lucinda krijgt trouwens kanker! Emily trouwt met Paul, raakt zwanger van Paul, ontvoert Dusty, dan is Emily's baby de enige die het leven van Johnny kan redden, dat doet ze, uiteindelijk wordt het kind van Emily dood geboren. Je moet toch nog een anderhalf jaar wachten tot dit allemaal is afgelopen. xxx Dees
Thanx Dees! Paul en Emily had ik wel verwacht. Vind het wel een goed stel saampjes. Dus voorlopig nog geen hereniging van Holden en Lily *zucht* zou willen dat we hier ook zover waren al
Paul trouwt alleen met Emily om erachter te komen waar Dusty is. Ondertussen is er maar 1 waar hij echt iets voor voelt en dat is Meg! xxx Dees
Ik vind het wel spannend om te lezen, hoor maar op een of andere manier klinkt het allemaal als abacadabra, dussuhh lily krijgt wéér een baby, dat jongt ook maar door in Oakdale. Al die dode baby´s word ik ook niet vrolijk van en de ene scheiding na de andere, wat een ellende. Heb je misschien ook nog een leuk nieuwtje?om het allemaal een beetje te neutraliseren?
euhhhhhhhhh... Had ik het al gehad over de massa moord tijdens kamp? Iemand aan de gang met messen op een minder fraaie manier?