as the world turns fan!

Discussion in 'De lounge' started by peetjuh23, Oct 9, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sim

sim Niet meer actief

gelukkig, werd helemaal geirriteerd van dat mens! nou ja, wel een teken dat ze goed acteerd!

maar er gebeurd dus wel weer veel zie ik!

2. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    nog vijf minuutjes dames..

Ik zit al startklaar met een glaasje cola light :)

Nu hopen dat de kleine er ook zin in heeft.. ;)

3. Cindy70

Cindy70 Lid

Sep 28, 2006
    28
    0
    0
    Hoi mede atwt fans!
    Het is errug vroeg ik weet het, maar kan nie slapen en hang dus ff op het forum rond.
    Hier dus nog eentje die atwt al jaren volgt.
    Die Julia! Wat heb/had ik een hekel aan dat mens, maar dat hebben/hadden er meerdere las ik net! :)
    Ik lees meestal voorruit in de tv-gids en op een Amerikaanse site waar voor een paar jaar staat wat er per dag gebeurt........ en dat is nog heeeel veeel! :)
    Voor andere nieuwsgierigen, we zitten nu hier ongeveer;
    http://www.soapcentral.com/atwt/archive ... r=2005#jan

Groetjes:
    Cindy

4. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Handig die link! ;)

5. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
  6. nikster

nikster Fanatiek lid

Sep 26, 2006
    1,434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    OOOOO ik heb deze week helemaal niets gezien..... volgensmij heb ik heel wat gemist.. Oh nee..

7. Ik zag haar gisteren in een film(andere rol dus met lichter haar) op tv, herkende in eerste instantie haar stem....moest gelijk denken......ehhh jij bent tochuhhhh.... ;)

8. Esmeralda

Esmeralda Actief lid

Apr 27, 2006
    147
    0
    0
    Babyleidster
    Alkmaar
    Ik zag haar (Julia) ook in Big momma's house 2 (de geweldige filmsmaak van mijn man :confused: ) en daarin gaat het ook niet zo geweldig met haar (he he he!).
    En het stomme is: bij dat liedje van Maria Mena (Just hold me) moet ik ook steeds aan haar denken. Ik zag Maria een keer op tv en qua stem en uiterlijk lijkt ze wel wat op Julia, en nou lijkt Maria me best een leuk mens, maar ik heb zo'n hekel aan Julia dat die dat hele liedje een beetje verpest :rolleyes: .

9. klaasje9

klaasje9 Actief lid

May 3, 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    ik kijk ook al iets van 8 jaar!

ik vind Craig montgomery erg grappig en henry ook wel!

Vind Mike erg leuk om naar te kijken hahaha

10. Cindy70

Cindy70 Lid

Sep 28, 2006
    28
    0
    0
    Ja klopt Esmeralda, in big momma's house. Ik wist dat ik haar ergens in een film had gezien, kon er niet meer op komen welke.
    Ik kan niet altijd kijken vanwege m'n werk maar kijk dan wel eens naar de herhalingen en mis dan 2 dagen. Alleen dan zitten die stomme belspellen er tussen....zoooo'n hekel aan! Toch maar weer een video aanschaffen, kan m'n schoonzus het opnemen!
    Dat ze die serie trouwens maar s'avonds gaan herhalen, denk dat ze dan veel kijkers hebben!
    Ik vind Craig ook heel grappig en mmmmm..Mike de lekkerste! :) :)
    Al vond ik Damian ook wel errug leuk!

11. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,269
    6,800
    113
    Liliy heeft julia gewoon vermoord, :confused:

:(:

12. Niet meer actief

Nee hoor!

13. Ally

Ally Fanatiek lid

Nov 22, 2005
    1,008
    0
    0
    Het is de de broer van Julia ,denk ik.

Ally

14. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,269
    6,800
    113
    :confused:

Ik vond het ook al zo schokkend, niks voor lily.

weer een spannend verhaal dus......

15. lydia

lydia Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,024
    0
    0
    Het is toch gewoon een ongeluk....?..maar wel vreemd dat die broer ineens verdwenen is..

16. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    De broer is er weer!

Ik ben nog steeds Simon fan. Ik heb laatst van m gedroomd en ik was Katy (ja hoezo een droom hahaha!). Halverwege de droom werd Simom mn man en bleek dat ie me niet verlaten had. Ik geef graag n eigen draai aan t verhaal. LOL

17. Esmeralda

Esmeralda Actief lid

Apr 27, 2006
    147
    0
    0
    Babyleidster
    Alkmaar
    Inderdaad Cindy70, ik wordt altijd zo moe van die stomme belspelletjes! Het lijkt net of ze denken: naar die soaps kijken alleen maar niet al te snuggere types die makkelijk over zijn te halen voor onze domme spelletjes. En dan die presentatrices: waar halen ze die vandaan? Te irritant voor woorden! Ik zet ondertussen altijd het geluid uit en dan ga ik koffie zetten ofzo. En om nog even verder te zeuren: die tijdsindeling klopt ook van geen kant. Dan komt er vlak voor het eind zo'n spelletje, en daarna nog 5 minuten atwt, en dan is het af! Zo, ik ben m'n ei kwijt :D ! Ik las een paar pagina's terug dat Simon ergens in het komende jaar weer terugkomt :) :) :) ;) !

18. Harley

Harley Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    2,152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Ha! Ben blij dat we van Julia af zijn!
    Ben wel benieuwd wat er gebeurd is in de tijd tussen het vertrek van Lily toen Julia nog leefde en Luke de handschoenen van Lily vond (toen ze dus dood was)
    Zou me niks verbazen als er nog iemand anders in het spel is.
    Ik vond het in elk geval wel verdacht dat die broer ineens terug naar chicago was gegaan.

19. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Misschien is het die ex man wel geweest, Les. Die loopt toch ook nog ergens rond. Ze willen die broer natuurlijk verdacht maken nu, maar ik denk niet dat hij haar vermoord heeft.

20. Harley

Harley Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    2,152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Nou ja wie weet. Hij heeft zeker een motief!

Share This Page