ooohh, ja! ook ik kijk het alweer sinds 2000 ofzoo? Heerlijk al die intriges. Je kunt ook echt wel een weekje missen en dan nog kijkt het lekker weg....hhahaahahah.. Ik vind Katie de leukste vrouw en Aron vind ik de knapste man....Ik ben altijd net op tijd thuis en dan gelijk die tv aan om maar geen seconde te missen.
Hier ook een atwt fan ik kijk ook alweer zo'n 10 jaar. Tja.. wie vind ik de leukste... Ik vind Mike wel leuk en Dusty. Ik weet wie Julia vermoord heeft dat heb ik gelezen op atwt site, maar zeg het lekker niet
hihi zolang ik mij kan heugen kijk ik er al naar. vroeger na school samen met mijn moeder onder het genot van een kopje thee. tja toen was het nog om even over 3 er op. inmiddels heb ik een vriend die er ook naar kijkt en oooooowwwww als ik dan praat ... tjonge jonge mannen! hij vind rosanna zoooo leuk haha net als craig. moet zeggen craig is ook mijn favoriet... liefs
Nou hier meldt zich ook een fan. Ik werk full-time dus kan het niet live zien! Mijn video werkt dus door de weeks ook full-time. Mannetje is er niet altijd blij mee dat ik het dan 's avonds aanzet, maar als het aanstaat kijkt hij gewoon mee, haha! Verder kijk ik het alweer zo'n 12 jaar ofzo!
Hoi Hoi,ik ben ook al heel lang fan. Ik werk in ploegen diensten, dus ik kijk of om 9 uur s'morgens of 5 uur sávonds. ideaal Ik vind mike en jennifer goed acteren. En henry zijn humor vind ik wel leuk.
Ik vind het een btje irritant worden met dat onderzoek op julia's moordenaar... Wie heeft t nou gedaan?
ik kijk ook al heel lang. eerder na school samen met mijn moeder. mijn man baalt altijd als het opstaat. maar blijft dan wel de hele tijd kijken. nu gaat hij er zelfs voor zitten want hij wil ook weten wie julia vermoordt heeft. liefs mamsie
Volgens de site van As the World Turns in Amerika (en daar lopen ze voor) is Julia overleden aan een allergische reactie. Ze schijnt allergisch te zijn voor het stof van een bijensteek.
Ook big fan. Vanmorgen alleen gemist omdat ik naar de dokter moest. S`middags kan ik nooit kijken dus kijk ik s`morgens. Lekker de tv helemaal voor mij alleen Liefs Lover
WoW ff gelezen wat er allemaal gaat gebeuren. Sommige dingen voelde ik al aankomen. We wachten af maar wel leuk ff te weten liefs lover
Lol, ook al zo nieuwsgierig dus. Ik kon het ook niet laten hoor, want het duurt altijd zo ellendig lang. Voorlopig duurt het dus nog wel even voort met Julia